❤ Cabaran November #1''11 Buah Novel Yang Ingin Di Baca''❤

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Malam Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...


11 Buah Novel Yang Ingin Di Baca

Cabaran November #1 untuk hari kesembilan bertajuk ''11 Buah Novel Yang Ingin Di Baca''.Tengok pada tajuk macam senang jer nak buat entri tapi bila fikir balik nak kena senaraikan 11 novel tuu yang buat Lya pening kepala..Pening ke tak pening ke cabaran telah di sahut ..Maka penyudahnya perlu kita laksanakan..Tak banyak hanya dua entri saja lagi berbaki untuk tamatkan Cabaran November #1.Chaiyok chaiyok !!! Lya akan terus berusaha hingga cabaran terakhir ..InsyaAllah ..

Ok,Lya senaraikan kat bawah ni 11 Buah Novel Yang Ingin Di Baca .... Jom kita tengok sama2 kot ada yang sama ngan Lya punya heheehe ...Kalau sama kita geng okeyy !!!

- KAU UNTUKKU karya AISYA SOFEA .. Novel ni Lya memang selalu baca tapi setiap kali Lya baca novel lain Lya mesti nak baca lagi novel ni .. Lya mula baca novel KAU UNTUKKU pada 13/07/2001 dan selepas tu selalu sangat baca novel ni hingga hari ni ..Memang tak puas baca novel ni ..Tak tau la kenapa ?? Ini adalah novel yang paling Lya sayang ..Ada gabungan nama Lya dan En Hubby kat situ hokeyy ..


- DI BAWAH LINDUNGAN KAABAH karya ALMARHUM Haji Abdul Malik Karim Amrullah atau lebih dikenali ramai sebagai Profesor Doktor HAMKA.
- ADAM & HAWA karya AISYA SOFEA
- TRILOGI CINTA SATU & 2 karya SHARIFAH ABU SALEM
- SELAGI ADA DIA karya AISYA SOFEA 
- SEHANGAT ASMARA karya AISYA SOFEA 
- OMBAK RINDU karya FAUZIAH ASHARI
- JENDELA HATI karya AISYA SOFEA
- RINDU karya NORHAYATI BERAHIM
- HATI SEORANG WANITA karya NORHAYATI BERAHIM
- AKADKU YANG TERAKHIR karya ACIK LANA 

Kebanyakan novel yang Lya senaraikan kat atas memang Lya dah baca dan ada yang Lya beli tapi banyak yang telah hilang bila ada peminjam yang tak pulangkan balik bila dah di beri pinjam ...Kalau ada yang terbaca tentang ni dan novel2 tersebut masih ada kat tangan kalian ..MINTAK TOLONG PULANGKAN BALIK, BOLEH ?? ... Hehehe lupa na cakap saya adalah peminat tegar AISYA SOFEA ....

Nak Terjah Cabaran Yang Dah Lepas KLIK Link Kat Bawah :


Ok dah siap entri untuk hari ini ...... Selamat malam sahabat..Esok kita jumpa lagi ..
Happy Blogging ❤❤


Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. Lya, awak minat karya dari Alaf 21 ye, sama jugak macam mama. dulu mama banyak koleksi novel dari mereka ni, tapi akhirnya semua kena bakar.. dek kena makan anai-anai..

    Mama Niza

    BalasPadam
  2. rajin rupanya kak Lya layan novel...saya rasa pernah baca 2-3 novel ja. Itu pun sebab masa SPM kena amik sastera kan ada kena baca novel.

    BalasPadam
  3. SP tak minat baca novel tapi orang rumah baca sampai pagi..~pening kepala tengok huhu

    BalasPadam
  4. Dah lama saya tak berkesempatan nak membaca novel.. dulu2 slalu juga baca...

    BalasPadam
  5. Novel tulisan Aisya Sofea best2 kan kak Lya. Terus rasa macam di alam fantasi citer dia tau.

    BalasPadam
  6. Rajin K.Lya baca novel.
    Saya mmg lama dah x baca.

    BalasPadam
  7. yeahh kita geng kak lya.. anis memang peminat hasil tulisan aisya sofea.. novel dye boleh kite feel dalam2.. tak muak bace.. asyik nak ulang2 je..hihi

    BalasPadam
  8. Haaa sakit hati kan kak lya bile kite pnjmkan org tp xmo pulangkan.. kadang nk bg pnjm pon serba slh.. bknnye kedekut tp tula kite bile bace baru skli.. pas bile pnjm jadi harta sndiri lak..

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.