❤ Kem Cuti Sekolah Oktober & November 2014 ❤

October 07, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Selasa Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

KEM CUTI SEKOLAH OKTOBER & NOVEMBER 2014
- KEM SUFI CILIK BESTARI -


Kem Motivasi Sufi Cilik Bestari 2014

 Tempat pendaftaran : Online @ Kafa Integrasi Khairaa, Bandar Country Homes.

Lokasi Kem Motivasi : Di Sekolah Agama Rakyat Kafa Integrasi Khairaa & Laman Nur Bestari, Ulu Yam.

Tarikh : 17,18 dan 19hb Oktober 2014

Tempoh : 3 hari 2 malam.

Tema/Modul: Cinta dan Takutkan Tuhan Kunci Kejayaan

Anjuran : Sekolah Agama Rakyat Kafa Integrasi Khairaa

Yuran : RM 150.00

 Objektif : Melahirkan dan mendidik anak-anak menjadi anak yang Soleh berwatak pemimpin berjiwa besar, cegas dan berfikiran kehadapan. Anak-anak di asuh dan diterapkan jiwa islam yang murni, bercita-cita besar untuk membangunkan islam.

 Tentatif pengisian (Menarik) :

- Tahfiz Al-quran dan hadis
- Kebudayaan dan kesenian islam
- Melatih berdikari dan berjiwa besar
- Praktikal Fardu Ain (Mazhab As Syafie)



 Kem Motivasi Sufi Cilik Bestari 2014

 Tempat pendaftaran : Online @ Kafa Integrasi Khairaa, Bandar country homes.

Lokasi Kem motivasi : Di Sekolah Agama Rakyat Kafa Integrasi Khairaa & Laman Nur Bestari, Ulu Yam.

Tarikh : November 2014

Tempoh : 4 hari 3 malam.

Tema/Modul: Anak Soleh Berjiwa Besar Pelapis Kepimpinan Negara

Anjuran : Sekolah Agama Rakyat Kafa Integrasi Khairaa

Yuran : RM 350.00

 Objektif : Melahirkan dan mendidik anak-anak menjadi anak yang Soleh berwatak pemimpin berjiwa besar, cegas dan berfikiran kehadapan. Anak-anak di asuh dan diterapkan jiwa islam yang murni, bercita-cita besar untuk membangunkan islam.

 Tentatif pengisian (Menarik) :

- Tahfiz Al-quran dan hadis
- Kebudayaan dan kesenian islam
- Melatih berdikari dan berjiwa besar
- Praktikal Fardu Ain (Mazhab As Syafie)
- Membuat Video pendek (Animasi)
Sila Hubungi untuk Pendaftaran & maklumat lanjut : 
Ustazah Atiqah 012-221 7105 (urusetia) – Call/sms/whatsapp

 UNTUK MAKLUMAT LANJUT : KLIK SINI !!!!


Artikel Menarik yang Lain

9 sang pencerita

  1. Asalam ..lya, selamat bercuti sambil travel, mesti best. dapat ilmu pengetahuan serta pengalaman,,...

    ReplyDelete
  2. wahhh syoknye camping
    sekolah2 dulu rajin join kem2 nie...
    suke

    ReplyDelete
  3. zaman memuda dulu best la join kempen, sekarang ada komitmen... tengokkan aje.. hehe

    ReplyDelete
  4. Pemilik kafa khairaa ni ana kenal laa sgt. Huhu. Memang terbaik dia punye program. Rugi kalau tak bawak anak2 pergi.

    ReplyDelete
  5. bagusnya ada kem macam ni masa cuti sekolah kan

    ReplyDelete
  6. Majlis ilmu yg terbaik utk pengisian cuti sekolah.. Thanks sharing Lya.

    ReplyDelete
  7. Mnarik mjls ilmu mcm ni byk ilmu baru blh timba

    ReplyDelete
  8. Bagus tajuk modul tu.
    Semoga memberi keinsafan.

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..