❤ Carrie Junior (Groovy Grapeberry) Kesukaan Kami Sekeluarga ❤

October 07, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Selasa Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Carrie Junior ... 
DiPercayai Oleh Ibu Bapa,DiSayangi Kanak-kanak !! 

Gambar bedak kat atas tu mesti la nak citer pasal bedak hehehe..Cakap bab bedak Carrie Junior ni.. Lya sekeluarga memang suka sangat dengan haruman bedak ni..Rasa segar je,lembut je,selesa je bila memakai bedak ni..Bedak Carrie Junior yang Lya beli ni jenis groovy-grapeberry dan ada bau buah2an gitu.Best sesangat bau camni..Sekali sekala rasa cam nak makan jer hahahaa ..Sebab dia punya bau buah2an tu macam makanan la pulak baunya..Hikhikhik ni bedak Akif sebenarnya tapi Umi pon dah jatuh suka la pulak..Umi tumpang pakai sekali la.Umi suka sangat dekat bedak ni sebab Akif selalu cakap bedak ni Lembut sangattt ... Wangi sangattt ..Best sangatt..

Ok nak citer sikit ,Akif ni kan suka bebenor la main ngan bedak..Bedak yang dia suka sangat duk buat main semestinya bedak Carrie Junior ni laaaa ..Kalau dalam sehari tak main ngan bedak memang tak sah la jawapnya..Muka dia time main2 ngan bedak tu dah jadi macam tepung gomok dah ..Putih sana sini ..

Tu bahagian muka dia tak tengok lagi bahagian muka lantai ..Aduss,habiss putih lantai kat rumah ni dikerjakan dengan bedak ni haaaaa...Kadang2 duk fikir jugak bedak ni habis sebab banyak pakai ke sebab banyak buat main ...Sebab cepat bebenor habissss ....


Artikel Menarik yang Lain

8 sang pencerita

  1. budak mmg suka main bedak lya ...

    ReplyDelete
  2. Budak2 yg kami jaga pun pakai bedak tu . Bukan bedak ja, sabun mandian pun jenama tu . Bau wangi tu perghhh kuat kut . wangi gittuwwww .. ^_^

    ReplyDelete
  3. Sha pun ada habit, sebelum tidur mesti nak tabur bedak kat katil... bedak carrie junior ni jugak... tidur lena je... rasa sejuk je....

    ReplyDelete
  4. Paling tak tahan bebudak uma ana banjirkan bedak. Pastu main licin2 sambil nyanyi let it go. HahahAaa.. XD

    ReplyDelete
  5. nanti dah ada ank boleh beli bedak ni. :)

    ReplyDelete
  6. Carrie junior memg super wangi

    ReplyDelete
  7. Dulu.masa skolah ada sorang senior pakai bedak ni. Dia panggil bedak bont*t (censored gitew).

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..