❤ Bila Akif Suka Jam Tangan Abah Dia ❤

October 13, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Pagi Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...


Hokeyyy ni sambungan citer Casio G-Shock GA-200-1AJF Bawak Balik Dari Jepun ..Ok la sambung lagi ya .. Bila dah bawak balik jam tangan tu kat rumah,ada pulak budak techik yang berkenan sangat kat jam tangan milik abah dia tu ...Sekejap dia ambik dia pakai dia bukak ...Sekejap dia letak dia ambik dia pakai ..Ulang2 benda yang sama jer macam tak daq kerja lain nak buat dah budak kecik tu..Berkenan sangat nampaknya..


Ok bila dah berkenan maka dia berangan la yang dia tuan empunya jam tangan tu..Tergolek sana tergolek sini duk melaram ngan jam tangan abah dia..Ok pastu kan kan kan dia cakap dia suka sangat jam tu..Boleh bagi kat dia tak?? Ahak ahak ahaksssss ahaksssssssssss patut la duk membelek jer ..Dia dah berkenan sangat la tu..Huhuhuhu sodihh la pulak..Maka Umi yang tak berapa nak sodih ni bagi dia jam lain..Taraaa, nah untuk Akif ambik yang ni hokeyyy sayang..Ermmm dia tengok jer ngan buat muka sposen takde nak layan pon..

 

Tapi yang sebenar2 nyer bukan dia suka sangat2 pon dia suka kejap jer tuuu ..Jam tu kan besar mana sesuai ngan saiz tangan si kecik ni...Lagipon Akif dah ada jam tangan dia sendiri ... Ni dia,jam tangan anak bongsu Lya tuuuuuu haaaa....Ni baru saiz Akif...Nampak comel jer kat tangan Akif ...


Artikel Menarik yang Lain

25 sang pencerita

  1. Replies
    1. Hehehe ni dah lama bli ni ..jam turun temurun ..dulu hak milik abg iman tapi sekarang Akif yg pakai..dah tukar tali br pon ..dah 6thn usia jam ni..

      Delete
  2. Nak tiru gaya orang besar² , pakai jam besar..hurm, akif akan cepat matang ni Lya. Layankan aje..

    ReplyDelete
  3. hihi...budak2...agaknya dia dah berangan kot nanti besar nak jam camtu...

    ReplyDelete
  4. biasalah tu kak..sekejap ja dia nak,lepas tu dah taknak..

    ReplyDelete
  5. Salam singgah petang sis...biasa kanak2 ni suka tengok bila ada orang dewasa pakai...dia pun nak juga...hehe....

    ReplyDelete
  6. Amboi2 kemaen lagi taste anak kak lya tu ye..
    nak pakai jam abah dia je

    ReplyDelete
  7. Wah, Akif pakai jam Kiko yer. Comel jew jam tu ^_^

    ReplyDelete
  8. hihi... sebijik macam adik anis.. kalau dh suke tu asyik belek2 je.. huhu

    ReplyDelete
  9. Hahaaa..agak dahhh. Mesti Akif punye la yang berkenan sesangat tuh.

    ReplyDelete
  10. Jam tangan auntie dah habis batt.
    Lama baru habis - beli dulu awal 2008.

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.