❤ Bila Akif Merajuk ... ❤

October 18, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Malam Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Semalam bawak anak2 jalan2 ..Sampai satu tahap Akif buat perangai ... Dia merajuk la pulak..Merajuk sebab tak dapat main permainan kat atas pusat beli belah Kuantan Parade..Semua benda dia nak bermain sedangkan masa tu Umi ngan abah dah nak balik dah..Start dari tingkat atas Kuantan Parade hinggalah turun ke tempat letak kereta kat bawah,dia tak nak cakap ngan Umi..Dia cakap ngan abah dia jer..Majuk la tuu..Majuk ngan Umi sebab Umi tak bagi main..Dalam dia duk merajuk tu Umi sempat lagi snap gambar Hehe dia marah laaaa dia marah siap lari2 lagi tuuuuuuu..

Tapi tak lamala dia merajuk..Masuk dalam kereta Umi cakap nak bawak pergi KFC majuk dah ilang.Takmo majuk majuk lagi hehehehe..Meh layan dia merajuk meh ...

Hukhukhukuhuk siap peluk tiang tuuuu ..Majuk sangattt ngan Umi..
Cedih tengok dia masa ni ..Huhuhuhuhu..Keciannn dia ..
Ok,dia dah START pandang lain dah bila sedar Umi snap gambar dia ..
Tak nak tengok Umi la konon2 ..
Dah start lari2 anak dah ..Ni kena kejar takut terlepas ke jalan raya ..Tapi
dia steady jer lari2 anak jer ..
Dah mula nak cabut jam dahhh ..Asal marah jer nak cabut jam ..asal
marah jer mula la cabut jam tanda protes la tuu ..Huhuhuhu..
Tak dapat nak tanggalkan jam ..Usaha lagi usaha usaha dan terus
berusaha..Akhirnya dapat jugak dia tanggalkan jam tuu..
Step by step dia merajuk ..Hehehehehe ..........Majuk la sangattttt !!!
Ok habis citer merajuk kat Kuantan Parade..Tapi sampai kat KFC Teluk Chempedak dia start merajuk lagi..Kali ni merajuk sebab marah Umi duk snap gambar dia masa makan..Siap buat muka masam marah geram lagi tuuuu ... Jangan la snap gambar lagi ..Cer tengok cer tengok dia marah ..Bila dia marah Umi lagi la nak sakat hehehe.Umi suka tengok mood marah dia sebab dia ni susah nak marah..Bila dapat snap gambar dia tengah marah,Umi suka Umi suka hehehehe ...



Akhirnya.Dia tunduk kat meja..Tak nak lagi dah tengok Umi..Hahaha kemuncak marah la tu.Merajuk lagi sekali..Dua kali dia merajuk semalam...Keciannn dia ...Bila abah pujuk makan OK jer terus makan ..Dia merajuk tak lama kejap jer..

Siap makan jalan2 kat tepi pantai pastu balik rumah ..Adusss penattt betul seharian jalan2 .........


Artikel Menarik yang Lain

14 sang pencerita

  1. comelnya dia merajuk..merajuk manja2 dengan umi dia..hehe

    ReplyDelete
  2. Pujuk makan KFC dah ok dah? mesti suka makan KFC ni... :)

    ReplyDelete
  3. Alolooooo.... comellnye la tgk org blanje

    ReplyDelete
  4. hhahahahhaa umi noty.... sesekali akif majok buat umi ceria ye....

    ReplyDelete
  5. hihi comelnye die merajuk...

    ReplyDelete
  6. hihi..merajuk sampai peluk tiang ye akif.. frust betul nampaknye tu..hihi.. comel je..

    ReplyDelete
  7. Hihii.. comelnya dia merajuk.. :)

    ReplyDelete
  8. Abah bagi main tak?
    Sian umie majuk kat umie sorang.

    ReplyDelete
  9. alah sian nye akif ensem ni.. next time datang lagi ye... ajak umi...

    ReplyDelete
  10. Hahaha..umi di punn sakan nyakat Akif. XD

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..