❤ Akif Dah Tanya..Umi,Hari Lahir Akif Nanti Kek Bentuk Apa ? ❤

October 29, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Malam Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Ambik kau besau gedebak gambar Akif arini hehehe..Ni gambar masa bedayy Akif 3 Tahun..Tadi masa Akif balik sekolah saja layan gambar2 lama ngan Akif..Terjumpa gambar nie..Akif cakap ''Umi ari jadi Akif nanti nak beli kek bentuk apa ??? '' ..Umi cakap la bentuk bulat la nak bentuk apa lagi ..Alahai nak main bentuk2 pulak dah ..Ni mesti dia teringat masa hari lahir sepupu dia aritu ada kek bentuk kepala Ultraman...Nak camtu jugak la gamaknyeerrr..Tapi Lya malas la nak tanya lebih2 kan kalau tanya kan dibuatnya dia cakap dia nak tapi tak tertunai camner ...Tak yah tanya lagi la ..Lagipon Akif punya beday 2015 lambat lagi laa.Nanti dah dekat baru la prepare nak beli bentuk apa..Tapi kan kan kan kalau tanya ngan Umi Akif ni ..Kita tak suka la bentuk2 bagai beli jer bentuk bulat abisss citer ..Hehehe..Umi Akif ni memang tak berapa suka sangat kalau bentuk2 bagai ...Kan kalau buat bentuk DORAEMON ada yang tak potong kek aritu kan..Bukan sebab apa sebab SAYANG...Susah jugak tu ..

Ni pon kek bulat besar gedabak tak habis makan..Bukan makan sangat pon saja buat iklan jer lebih ..
Umi yang lebih sebenarnya..Nampak besar sikit dalam gambar hehehehe ...

Cakap bab hari lahir ni kan , sejak dia dah kenal kek kek bagaiii ..Dia nak pilih sendiri kek yang dia suka..Masa umur empat tahun pon dia yang pilih kek ..Ni masa tiga tahun dia jugak yang pilih..Umi macam biasa laaa ikutkan ajer ..Tapi kan kan kan KEK yang Akif pilih semuanya sedap2..

Comel tak ??? Alahai dia ni kan memang eksyen melampau bila dengan kek..Dari umur dia setahun sampai la sekarang dah lima tahun..Memang kalau ada jer kek kat rumah tak kira kek ari lahir kakak ke kek hari lahir abang Iman ke ..dia memang kaki sibuk la masa tu ..Ibarat kek orang lain tu macam kek ari lahir dia..Ni kek ari lahir dia sendiri jangan harap la orang lain nak sentuh dulu..Hehehehe..Tapi kejap jer pastu dia tak nak dah lepas jer bergambar bagai nak rak dia tinggalkan kek tu gitu jer ...Itulah dia seadanya...

Ok la mata Lya dah ngantuk ... Kita jumpa esok OK !!!! Selamat Malam Sahabat ❤

Artikel Menarik yang Lain

13 sang pencerita

  1. haha. seronoknya dia dapat kek... baguslah tu kalau semua kek yang dipilih sedap2 belaka XD lepas ni nak mnx tlg Akif pilihkan la. hehe

    ReplyDelete
  2. hampir tak kenal muka sebab rambut panjang.... hahaha... comeyyy..... suka dia pilih2 kek ekk...

    ReplyDelete
  3. memang comel sangat... :) dengan topinya yang cute..

    ReplyDelete
  4. Alololoooo comellmye akif
    Kak lya nampak sedap je kek tu..
    Smpai ati buat mak buyong ni terliur...
    Hehehehe

    ReplyDelete
  5. Akif memg comel dri kecik..besarnya kek

    ReplyDelete
  6. hihihi huntung la Akif..
    aunty tak pernah dapat besday cake pun hahaha..

    ReplyDelete
  7. Abe nak kel spider.
    Taktaulah bila nak pi tempah tu.
    Nak buat kat PASTI katanya.

    ReplyDelete
  8. nampak macam gegirl lak sebab rambut panjang..seronok sangat tu dpat kek besar

    ReplyDelete
  9. Wahh besarnya kek.. mintak sikit boleh.. :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.