❤ Tuan Blog Demam ... ❤

September 07, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Petang Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Sumber Gambar : Mr Google

Selamat petang semua ...Sekarang ni Lya tak berapa sihat ..DEMAM melanda ...Cuaca sekarang tak menentu .. Sekejap panas sekejap hujan .. Mula2 En Hubby yang demam ,sekarang ni Lya pulak yang dah berjangkit demam sekali ... Nasib jugak anak2 OK lagi setakat  Lya tulis entry  ni...Harap tak berjangkit pada anak2.. Kesian diaoarang kalau demam sebab minggu ni minggu peperiksaan .. 

Lya juga nak minta maaf sebab sehari dua ni tak sempat nak ber BW kat Blog sahabat ya .. Pada sahabat yang sudi singgah sudi baca dan sudi tinggalkan komen kat Blog Akif Imtiyaz.Terima Kasih Lya ucapkan ..InsyaAllah dah sihat nanti Lya usaha BW kat Blog sahabat ... Happy Blogging ya !!!!!!!!! Doakan Lya cepat sembuh ya ..Tq tq tq tq ..Sayang korang semua dunia akhirat .......


Artikel Menarik yang Lain

29 Sahabat Setia

  1. kesiannya..semoga cepat sembuh ya..

    ReplyDelete
  2. Semoga cepat sembuh.. rajin2 makan ubat.. penah kat umah nih en.abang yang start demam, last abis 1 family demam.. orang yang last demam paling truk.. sapa lagi saya laa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Eyda ..bila dah kena demam kebanyakan semua ahli keluarga akan berjangkit sama ... Tq ya sudi singgah

      Delete
  3. semoga cepat sihat yee akk! :) makan ubat tau tau. Minum air masak banyak-banyak ye.. Get well soon, in shaa Allah. Sakit tu kan penghapus dosa kecil,hehe

    ReplyDelete
  4. oh Lya demam ?? semoga cepat sembuh tau... banyakkan minum air putih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya Mama ..arini dah OK sikit tu yang Lya BW kat blog sahabat tuuu ..Kalau tak mmg takleh nak gerak la pening kepala.. Thanks ya Mama

      Delete
  5. Alolo..cian dia. Moga cepat sihat k.lya.

    ReplyDelete
  6. Get well soon Kak Lya..jangan skip makan ubat yaa

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum dan salam singgah isnin...semoga cepat sembuh...

    ReplyDelete
  8. kesiannya...moga cepat sembuh ye lya..

    ReplyDelete
  9. Semoga cepat sembuh Lya.. bnykkan berehat ye.. :)

    ReplyDelete
  10. Slmt beristirehat kak jaga kesihatan

    ReplyDelete
  11. alahai....get well soon dear....

    ReplyDelete
  12. semoga cepat sembuh..take care ok

    ReplyDelete
  13. Semoga cepat sembuh kak lyna..

    salam perkenalan dari saya Sarah :)

    jemput ke blog saya www.ladysara84.blogspot.com

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.