❤ Kitar Semula ~ Basikal Buruk Nampak Eksklusif ❤

September 25, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Malam Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Kitar Semula ...Fikir Dulu Sebelum Buang 

Taraaa..Nampak comel jer basikal ni dengan bunga2an yang cantik menghiasi segenap sudut basikal..Nak tahu tak ni sebenarnya basikal buruk yang telah di kitar semula..Cat balik basikal tu bagi nampak cantik sikit pastu letak pokok2 bunga yang comel2..Hias mengikut kreativiti kita sendiri .

Nampak cantik dan menarik bila diletakkan kat halaman rumah kita kan ?? Nak cantik ni kena la kreatif sikit..Jadi ,kalau ada basikal anak2 yang dah tak digunakan lagi boleh cuba idea kreatif ni ya.Letak dua tiga buah basikal kecil anak2 yang tak digunakan dengan bunga2an pelbagai warna pastinya dapat menyerikan lagi halaman rumah kita..Mesti orang pandangpon terkejut.Ya laa cantik kan ?? Siapa yang pandang pasti terpikat..Silap2 ada pula jiran yang meniru idea kita tu..






Kat rumah Lya laman tak besar ...Dah dengan kereta,motorsikal dan jugak basikal anak2... Nak letak kat mana lagi.Tapi kalau nak cuba idea ni boleh buat kat laman rumah mak Lya yang luas gedabak tu.Gempak jugak nie..Hati ni dah jatuh cinta la ngan basikal2 comel tuuu ...


Artikel Menarik yang Lain

12 Sahabat Setia

  1. Menarik dan kreatif...barang lama nampak sangat2 eksklusif bila dah di modifed

    ReplyDelete
  2. kalau rajin, kalau kreatif...semua benda jadi :)

    ReplyDelete
  3. Bagusnye kalau kreatif macam ni.
    Saya ni, nak tanam bunga..tapi x sempat jaga..
    At last semua mati.
    Huh..

    ReplyDelete
  4. Cantik dan kreatiflah sis...nak juga buat ni...hehe

    ReplyDelete
  5. alahaiii canteknyeee...
    kalau dah kreatif kan?
    mcm2 boleh jadi

    ReplyDelete
  6. Benda yang dah buruk, bila dikreatifkan mesti jadi cantik. Lawa kot! Ana pun jatuh cinta ngan basikal lama. Huhu. Pasni nak try buat lah! Hik3

    ReplyDelete
  7. cantik..kreatif kan guna bahan terbuang jadi macam ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.