❤ Kami Dah Selamat Sampai Kat Rumah Semalam .... ❤

September 01, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Tengah Hari Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Hai hai hai ...RASA RINDU LAAAA ..Bila lama sangat tinggalkan blog camni ler jadinya .. Rindu betul kat blog.. Ok Lya nak citer sikit la ..Semalam Lya dan keluarga selamat sampai dari kampung .. Alhamdulillah selamat sampai tanpa masalah sepanjang perjalanan dari kampung ke rumah ...

Bila dah balik kampung banyak betul la nak kena simpan menyimpan terutama bab2 angkut barang dari kereta ..Mak aiii MEMANG MALASS SIKIT..Ya la masabalik aritu sikit jer barang tapi balik sini semual mak aii banyak betul barang nak kena angkut masuk dalam rumah .. Bila balik kampung selalunya camni laaa...barang2 dari kampung saja penuh satu bonet kereta ..Ntah apa la mak kita sumbat kat dalam bonet kereta ... Kita angkut jer la semua yang di sumbat bawak balik ...

Penat lagi .Lum sempat jalan2 kat blog sahabat.Nak menulis pon tak tau apa nak tulis dah huhuhuhu.
Layan gambar kat FB jer la sekepning dua.Ni dia salah satu yang di angkut balik dari 
kampung.JAGUNG JAGUNG DAN JAGUNG,Banyak betul mak Lya kirimkan ... Ok dahh ..mata ni letih betul kena rehat duluuuuuuuuu .. !!! Nanti menyusul citer kat kampung ya ..Nak tahu siapa yang merajuk kat kebun jagung ??? Nanti Lya citer lagi ... Lya nak rehat dulu ... Jumpa lagi ...


Yeyyyy jagung dah datang bandar la .... Hehehehe ....

SERONOKNYERRR KAT KAMPUNG ............ LUPA GADGET SEKETIKA ...
BILA LAGI LA NAK BALIK KAMPUNG ...


Artikel Menarik yang Lain

23 sang pencerita

  1. amboi... banyaknya jagung, buat bubur sedap ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg sedapp ..masa kat kg macam2 kitaorg buat ..bubur , bakar, rebus ... naik berjagung sudahh hahaha

      Delete
  2. Selonggok janggut gitu.... Huhu

    ReplyDelete
  3. Yt kalau balik kpg sendiri memang hp tak tahu letak kat mana. Tapi balik kpg sendiri setahun sekali. Sobs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la kita ..mmg HP tak terusik kalau balik kg ..sebab per tau tak sebab dah ada keluarga kat depan mata ..kalau org lain yang call tu takder yang penting sangat pon hehehe

      Delete
  4. Dah lama tak singgah sini...buat jagung bakar sedap tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Akak sudi singgah ... Yupp masa kat kg Lya ada jugak bakar jagung .......

      Delete
  5. nak jagung kak lya.. patut la menyepi je dashboard.. selalu penuh entry kak lya.. hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...blk kg Aniss tak ingat blog kejapp...meh umah ambik jgung..

      Delete
  6. jagung tanam sendiri memang fresh kak lya.. abah sha dulu ada la tanam... tapi tanah sekarang cepat kering dan tak subur... pokok mati...

    sukanya bakar jagung letak butter & madu... perghhh

    ReplyDelete
  7. Kalau direbus ni sedap makan. Terliur pulak tgk jagung.

    ReplyDelete
  8. banyaknye jagung..kalau balik dari kampung memang penuh bonet kete kan.

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah... seronok makan jagung sambil menonton tv ni.. pasti manis2.. :)

    ReplyDelete
  10. banyaknya jagung... :)
    share sket kat hamba sorang nhe.. hehe

    ReplyDelete
  11. Bab unpack barang memang sangat malas.
    Especially kalau banyak baju kotor yang belum basuh.

    ReplyDelete
  12. makasih bos infonya dan salam sukses

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..