❤ Kalaulah SUKAN Kat TV Takde Pengulas ❤

September 03, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Pagi Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Sumber Gambar : Snap Dari Majalah UJANG Kat Umah 

Apa jadik ya kalau rancangan sukan kat televisyen takde pengulas?? ..Apa jadi,apa jadi ..Mesti korang semua nak tahu jugak kan apa jadi kalau takde pengulas duk mengulas kan kan kan ??? Meh sini kita pakat2 baca apa jadi kalau SUKAN kat TV takde pengulas ........

- Jangan risau sebab akan ada banyak pengulas sukan import dari luar TV..Sedangkan sekarang ni pun memang dah ramai pengulas tak berbayar ni...
- Akan lebih kerap berlaku pergaduhan sesama sendiri disebabkan ''kompius'' dengan nama2 pemain..
- Perasaan ketika menonton perlawanan akhir Bola Sepak seakan2 seperti sedang menonton drama swasta..
- Sekali lagi akan berlaku pergaduhandi luar TV disebabkan masing2 tak tahu  cerita sebenar perlawanan dan membuat andaian sendiri..
- Lagi baik tak payah tengok sebab memang akan rasa janggal bila takde pengulas walaupun kadang2 pengulas sukan tu tak best sangat ...


Artikel Menarik yang Lain

11 Sahabat Setia

  1. xde mood kalau xde pengulas..hihihi

    ReplyDelete
  2. Mungkin terasa pelik dan kurang menarik melihat acara sukan tersebut. Baik tengok kat FB...ramai yg mengulas, hehhe

    ReplyDelete
  3. Hahaaa..betul la tu. Jdik pergaduhan kat fb tu sebab ramai pengulas tersendiri. :D

    ReplyDelete
  4. Hahaa... tu yg terjadi peminat hilang pedoman di stadium mahupun depan tv sebab memasing sebok nak mengulas!

    ReplyDelete
  5. Mna taw jln critanya bila x da pgulas hihi

    ReplyDelete
  6. Jdi pengulas sukan tu penting rupanya..

    ReplyDelete
  7. apelah sukan kalau takde pengulas.hehhe

    ReplyDelete
  8. maybe best hehehe... :) 100% xbest

    ReplyDelete
  9. Bila tak ada pengulas maka lahirlah ramai pengulas-pengulas sukarela hehee.. :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.