❤ Jangan Jadi Suami Yang Dayus ❤

September 22, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Pagi Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...


Jangan jadi suami yang dayus ...
Suami yang dayus bukan suami yang takutkan isteri ..
Tapi suami yang membiarkan isterinya melakukan perbuatan yang dilarang agama ..


Nota Lya : Maaf ya sahabat blogger ..Lya belum sempat lagi nak TERJAH semua Blog Sahabat ..Buat masa sekarang LINE INTERNET kat kawasan Lya mengalami gangguan ..Jadi yang mana Lya dapat TERJAH tu Lya terjah ..Yang tak dapat lagi tu Lya terjah lain kali ya ..Bila kena camni rasa cam sakit ati jer sebab tak dapat nak baca entri sahabat ...Baru jer sempat BW ke dua tiga Blog line dah KIOKKK huhuhu...Ni pon nak buat entri sangkut2 ... Sebab tu la sekarang entri pon tak banyak ..Huhuhuhuhu...

Sabar Jer Laaa........ !!!


Artikel Menarik yang Lain

15 sang pencerita

  1. takpe Lya.. mama tetap datang menyinggah..

    isteri kena pandai jaga diri.. jangan tambahkan dosa si suami..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Mama sudi singgah ... Janganla kita tambahkan dosa suami ..

      Delete
  2. Betul tuuu..yg isteri lek je tak pakai tudung. Suami pun tak menegur. Dayus la tu..

    Tu laa..ana perasan gak kak Lya tak hapdet blog byk2. Rupenye sebab masalah teknikal. Sabar ye.

    ReplyDelete
  3. nauzubillah..sayangi suami anda.. :)

    ReplyDelete
  4. bila line tak cantik memang macam nilah jadinya...

    ReplyDelete
  5. Semoga dijauhkan dari menjadi suami yg dayus... aamiin.

    ReplyDelete
  6. Semoga dijauhkan dari semua tu.
    Doakan Kebahagiaan bersama..

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum lya..sedih kalau suami kita dikatakan dayuskn...oleh itu kita sebagi isteri hendaklah selalu menjaga maruah suami kita selalu...:)

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.