❤ Susahnya Nak Tengok Akif Senyum Arini...❤

August 07, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Malam Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...

Arini Akif sakit mata.Arini jugak la hari tanpa SENYUM.Takder senyuman manis yang terukir kat bibir Akif arini .Bila cakap jer dia DIAM.Bila makan pon DIAM je..Bila main pon kejap jer takder senyum2.Umi ngan abah minta satu senyuman pon takde nak senyum dah.Umi jadi rindu la pulak nak tengok Akif senyum.
Pasal tu la Umi tengok jer gambar ni .Tak nak senyum takpe Umi ada banyak lagi gambar Akif SENYUM.Tapi Umi rindu betul nak tengok  Akif senyum ..Huhuhuhu ..

Bukan sebab sakit mata jer tapi sebab takleh pergi sekolah Majlis Raya arini.
Tu yang Akif terasa sangat tu.Dia MERAJUK dalam diam sebenarnyer.Kesian dia kan kan kan !!!! huhuhuhuhu ..Sebab dia TERASA HATI sangat arini campur pulak dia sakit mata jadi petang tadi aktiviti jalan2 raya Lya batalkan jer la.Kesian jugak nanti kan tak pasal2 berjangkit kat orang lain pulak..Bagi Akif rehat kat umah jer la sayang ...

Artikel Menarik yang Lain

11 sang pencerita

  1. ciannya,,cepat sembuh ye adik :)

    ReplyDelete
  2. Alaa, siyannye dia moga cepat sembuh ye... awal gak ye jamuan raya....;-)

    ReplyDelete
  3. sian dia... mahal lesung pipit tu....

    ReplyDelete
  4. Mmg kesian... kita yg besar ni pun letih klu kena sakit mata mcm tu... apatah lagi anak2 ni.. Semoga cepat sembuhlah... aamiin..

    ReplyDelete
  5. cian akif..bukan rezki akif la tu nak pergi jamuan raya

    ReplyDelete
  6. alahai..mood akif tak okay lagi ye..

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.