❤ Sorry Umi ..❤

August 09, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Tengah Hari Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...


 Semalam Lya sakit mata ...Arini pon masih sakit lagi bengkak berdenyut danmata berair campur merah sekali.PAKEJ BETUL la !!!! Aduhai hari ni Iman ,Insyirah dan jugak En Hubby pon dah berjangkit sekali.Semua dah berjangkit dahh ..Huhuhuhu satu family sakit mata .Yang lainsikit jer tapi Lya kena teruk sikit Bengkak jgn cakap la huhuhuhu mata pon dah tak berapa nak bukak dah.Merah menyala..
Lya takleh guna ubat titis sebab salah satu bahan kat dalam ubat titis tu buat Lya alahan ..Huhuhuhu saborr jer lerrr .Bila nak baik pon tak tau lerr ...... Terbantut semua perancangan ...

Semalam Akif datang kat sebelah Lya ..masa tu Lya nak tdoo dah sebab mata berdenyut2 takleh nak layan Tv , lappy ,HP sangat la.Berair jer mata nie.. Ok berbalik citer Akif .Akif datang kat Lya Akif cakap.'' Sorry Umi,Sorry sangat2 tau Umi ..sebab Akif Umi sakit mata .. Kesian Umi ..Akif minta maaf ya Umi sebab Akif jugak semua orang dalam umah sakit mata ..arini kita takleh g jalan2 sebab Akif' ''

Huhuhu Sedihnyerr dia .. Takpe la Akif bukan salah Akif .. nak buat camner dah terkena ..Umi tak marah Akif ...Umi,Abah,Kakak & Abang Iman ok jer ..Cuma mata Umi ni lambat sikit nak baik ...

Adoiii ..penangan sakit mata ..Dah lama dah tak kenasakit mata ..Last kena sakit mata masa kecik dulu..Tupon berjangkit ngan kawan2... Lamadah tak merasa camni huhuhu ..Bila kena kalini mmg sakit betul la ..Dah la Lya ni pakai kacamata ..aduss bertambah2 sakitnyerr ..Dulu sakit mata takder la sampai bengkak2 mata ..Tapi sekarang ni sampai bengkak2 mata sepet dah jadinya mata ni ..

P/s : TAK SEMPAT NAK BW ..NANTI ADA MASA LYA BW YA !!! ..
Huhuhu SAKIT MATAAAAAAAAA

Artikel Menarik yang Lain

41 Sahabat Setia

  1. Hurmm sekarang ni ramai yang sakit mata.. takut pula ena.. apapun, ena doakan akk dan family akk cepat sembuh... sakit mata ni memang menyeksakan tapi itulah ujian daripada Allah

    ReplyDelete
  2. Semoga Lya & family cepat sembuh ya.

    ReplyDelete
  3. moga akak cepat sembuh
    laaa..sungguh memahami n lembutnya hati si akif
    hope semuanya kembali sihat
    klo mata sakit mmg asyik nak layan tdo je, coz berair kan

    ReplyDelete
  4. hhuhu..siannye..sabar yee

    ReplyDelete
  5. sakit mata tu sakit... kesian Lya.. semoga cepat sembuh tau...

    ReplyDelete
  6. Semoga cepat sembuh. Kesian jugak bila baca satu famili kena sakit mata. Rasa tersentuh bila anak kecil tu minta maaf.

    ReplyDelete
  7. Aduhhh... sakit mata mmg berjangkit... Sabarlah.. semoga Lya sekeluarga cepat sembuh... aamiin...

    ReplyDelete
  8. sabar ye lya..moga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  9. semoga cepat sembuh kak lya.. :)

    ReplyDelete
  10. huhuhu,,,semoga cepat sembuh sis dan sekeluarga

    ReplyDelete
  11. Rehatkan mata.
    Sian dapat conjunctivitis.

    ReplyDelete
  12. tak sempat nak beraya di kampung kak lya tempoh hari. Saya tidak sihat
    Apapun Kak Lya cepat sembuh ya

    ReplyDelete
  13. baiknya akiff..bukan salah akif kan.

    ReplyDelete
  14. Sian sis...moga cepat sembuh mata tu ye?

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.