❤ Semua Cuti Hari Nie .. ❤

August 10, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Petang Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...



Hari ni semua ada kat rumah ..Hubby tak g kerja , anak2 tak ke sekolah ..Semua BERCUTI ..Tunggu hingga sakit mata dah OK baru la bertugas/bersekolah semula..Riuh rendah la rumah ni bila semua ada kat rumah. Akif dah OK sebenarnyerr tapi MOOD NAK KE SEKOLAH hilang bila tengok Kakak ngan Abang ada kat rumah ..Dia pon tumpang sekali tak g sekolah .. Lagi lerr RIUH bila TRIPLE AI bertemu .. 

Arini Lya dah OK dah sikit ..Cuma En Hubby ,Insyirah & Iman jer la yang tak berapa nak OK sangat.
Kesian diaorang takleh nak bukak mmta pagi2 tadi .Huhuhuhu,Kelakar pon ada masa tgk Kakak Insyirah berjalan pegang2 dinding sebab takleh bukak mata masa nak ke bilik air pagi tadi .Kesian kesian ..

Bila dah basuh ngan air OK dah boleh bukak mata .. Akif bantai gelak jer sebab dia dah sihat ...Giliran dia pulak gelak kat Kakak & Abang ..Aritu masa Akif kena Kakak ngan Abang pon gelak jugak kat dia ..Ni dah sama2 kena la.Diaorang ni bukan gelak betul2 pon saja menyakat satu sama lain.Adik beradik ..Tak menyakat tak sah la jawapnyerrr ......

Artikel Menarik yang Lain

37 sang pencerita

  1. semoga cepat sembuh kak Lya sekeluarga...

    ReplyDelete
  2. iklan pun kat sini mcm cuti jgk....Brung biru nuffnang je yg keluar,..:D

    ReplyDelete
  3. alahai ciannya..moga cepat sembuh ya..

    ReplyDelete
  4. pakat sakit mata.. kesian..
    smoga cepat sembuh.. :)

    ReplyDelete
  5. Wah!!!...happy family ni..

    Kita baru nak terjah blog awak tau..Insya Allah berkunjung lagi ke sini..Salam ukhwah dari blogger baru..

    ReplyDelete
  6. Harap2 esok dpt bekerja/bersekolah spt biasa. Sakit mata ni kdg2 klu x betul2 baik boleh sakit balik... Semoga cepat sembuh sepenuhnya... aamiin. Salam hari minggu... :)

    ReplyDelete
  7. Semoga semua cepat sembuh.
    Akif, jangan malas2 gi skolah tau..
    Nanti x pandai :)

    ReplyDelete
  8. Semoga cepat sembuh ya Kak Lya

    ReplyDelete
  9. semoga cepat sembuh,,take care

    ReplyDelete
  10. tu yang buat keluarga ceria tu...saling sakat menyakat...
    semoga semua cepat sembuh yer...^_^

    ReplyDelete
  11. mesti akak dah sembuh skrg nie kan

    ReplyDelete
  12. Moga cepat smbuh kak lya skluarga..

    ReplyDelete
  13. moga akak sekeluarga cepat sembuh
    seronok gak kumpul reramai mcm ni

    ReplyDelete
  14. alahai. semoga cepat sembuh semuanya ^^,

    ReplyDelete
  15. Moga cepat sihat yer... Zumal lak masih fikir nak keje ke tak besok. Hehe ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq..alahai kenapa jd camtu ..malas kerja ke..

      Delete
  16. semoga semuanya kembali sihat..aminn

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..