❤ Selamat Hari Lahir Muhammad Adam Iman ❤

August 13, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Malam Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Selamat Hari Lahir Ke ~7 buat anakanda tercinta Muhammad Adam Iman ..Iman anak kedua Lya lahir pada 13/08/2007 .. Hari ni genap 7 tahun usia Iman..Alhamdulillah Iman  membesar sihat dan sempurna depan mata Umi juga Abah ..Umi dan abah berdoa dan memohon kepada Allah SWT agar anak kedua Umi dan abah akan sentiasa di beri kesihatan yang baik,minda yang cerdas,panjang umur serta menjadi anak yang soleh...InsyaAllah ..Aaamin aamin aamin .


Sanah Helwah Ya Muhamamad Adam Iman  

Iman ni susah sikit nak senyum ...Kalau nak minta bergambar pon susah jugak sebab dia tak berapa suka bergambar cam Akif ..Ni gambar yang En Hubby SNAP petang tadi sempena Hari Lahir Iman .Biasanya Lya & En Hubby akan SNAP gambar anak2 sempena Hari Lahir mereka .. 

Iman ni peel dia tak macam Akif ..Dia tak berapa suka kek ..Jadi tiap kali Hari Lahir memang tak nak kek.Tahun ni bila tanya nak kek tak ..Tak Nak !!!! ..Jadi Lya buat makan2 sikit ..Makanan pula ikut kesukaan Iman ..Lya masak jer ..Dia lebih suka Lya masak dari makan kat luar ..Pilihan Iman arini WESTERN FOOD ..Hehehehe pilihan bedayyy boy ..Umi turutkan jer laaa ..


Muhammad Adam Iman indahnya namamu
Iman ,
Umi mendoakan Iman membesar jadi anak yang baik ..
Jadilah anak yang soleh ..
Taat akan Umi juga Abah ..


Artikel Menarik yang Lain

25 sang pencerita

  1. selamat hari lahir.. semoga membesar menjadi anak soleh..:)

    ReplyDelete
  2. sanah helwah adam iman!
    be a gud boy ok.

    ReplyDelete
  3. Happy Birthday Iman, semoga menjadi anak yang soleh untuk Umi ya :)

    ReplyDelete
  4. Selamat menyambut hari lahir buat Muhammad Adam Iman.. semoga membesar menjadi insan yg soleh... aamiin.. :)

    ReplyDelete
  5. Happy birthday Iman... Moga ceria2 selalu. Dapat banyak hadiah tak?
    Untuk ibu Iman, zumal tag kat segmen nie yer http://duniazumal.blogspot.com/2014/08/segmen-nostalgia-aidilfitri-2014-by.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Zumal...ok nng lta join kalau ada masa

      Delete
  6. selamat hari jadi iman :) semoga panjang umur, murah rezeki dan bahagia hingga akhir hayat.
    semoga menjadi anak soleh for ayah ibu...aamiin

    ReplyDelete
  7. slmt hari lahir utk iman..

    bestnye sis anak dh besar

    ReplyDelete
  8. hppt bday untuk iman..InshaaAllah membesar menjadi anak yg baik untuk Kak Lya dan suami...Amiin...Manis senyuman iman tu Kak Lya..:D

    ReplyDelete
  9. Selamat hari lahir Adam Iman. Semoga jadi anak yang soleh. Serta lelaki yang beriman dewasa kelak. Juga moga2 dikurniakan sebaik2 kesihatan. Anak2 cahaya mata, penghibur hati penyejuk jiwa.

    ReplyDelete
  10. selamat hari lahir adam iman.. manis senyuman mu.. semoga menjadi anak soleh umi dan abah.. :)

    ReplyDelete
  11. selamat hari lahir sayang, semoga menjadi anak yang soleh pada mama dan papa ye..

    ReplyDelete
  12. Selamat hari lahir Adam Iman. Moga jadi anak yang soleh dan taat pada ibu bapa..

    ReplyDelete
  13. selamat ulg thn kelahiran adam iman..moga jdi anak yg soleh buat ibuayah

    ReplyDelete
  14. Happy birthday adam......be a good boy ya....

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum lya....hepi belated besday...:)

    ReplyDelete
  16. selamat hari lahir adam..moga jadi anak yang soleh

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.