❤ Mengantuknya .... ❤

August 21, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Pagi Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...



Semalam tidur lewat ..Pagi ni mak aiiii sekejap bukak mata sekejap tutup mata ..Ngantuk katanyerr .. Sekejap baring sekejap bangun .. Semalam Umi dah pesan tidurlah tidurlah dah lewat dah ni...Apa dia jawap Tak nak lah Umi ..Akif tak ngantuk lagi tak boleh tidur..Kalau masuk bilik Akif tak tdo jugak sebabAkif tak ngantuk.Akif teman Umi ya ..Pandai betul dia .. Camne tak ngantuk sebelum tu pukul 8:45 dia dah tdo bangun balik pukul 10:00 malam ..Nak ngantuk camnoooo ... Ntah pukul berapa la dia tdo semalam..Umi pon lupa dah nak tengok jam...


  Mood TAK OK kejap jer..Pastu dia dah pergi sekolah cam biasa ..Alhamdulillah ..Syukur ...
Selamat menimba ilmu wahai anak ... Sayang Akif dunia akhirat ... LOVE U SAYANG ...
 ❤ Muhammad Akif Imtiyaz  ❤


Artikel Menarik yang Lain

10 sang pencerita

  1. assalamualaikum lya...selamat pagi ....akif dah pi sekolah yer...cute jer jalan pi sekolah...belajar pandai2 yer sayang...:)

    ReplyDelete
  2. Biasalah... aku dulu pun lebih kurang macam Akif juge, hehe...

    ReplyDelete
  3. abang hensem kena lah rajin pergi sekolah tau... hihi

    ReplyDelete
  4. Kjp je ngtknya nnt da smpai sklh pasti cergas

    ReplyDelete
  5. Hihi..Akif2. Macam2 ragam. Sib baik ade mood balik nak gi sekolah.

    ReplyDelete
  6. Dulu saya klu mengantuk, silap2 mmg tak ke sekolah langsung huhu.. :D

    ReplyDelete
  7. Akif kene pakai baju sukan ni hari apa?
    Adam Hadif a.k.a Abe hari Jumaat je.

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.