❤ Layan Gambar Raya Pertama ... ❤

August 01, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Malam Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...

Jom layan gambar2 raya pertama 2014..Akif,Iman,Insyirah bersama sepupu2 diaorang..Memang kecoh sungguh masa ni..Yerla bukan senang nak SNAP gambar ni semua..Ada yang menangis..mengamuk..lari sana lari sini..aduhaii..Last2 dapat jugak ambik gambar yang kiut miut ni.












Yeyyy..gambar raya KAMI...Tuning tuning sungguh...Happening !!!



Artikel Menarik yang Lain

27 sang pencerita

  1. Replies
    1. Seronok sangat2 Ikhwan ..Yer la bukan senang nak kumpul; ramai2..

      Delete
  2. #seronok....hihiih balik raya kat mne tahun ni kak Lya??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yupp seronok .. Balik Teganu Ikhwan ..Akak ngan En Hubby mmg asal Teganu

      Delete
  3. Wahh meriah... Salam ziarah di Syawal ke 6. Baru mula berblogging selepas kekenyangan berhari raya.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Khir ..Baru jugak nak START enjin nie hehehe .maklum ler sibuk ngan raya..

      Delete
  4. Kuning ni waner tema family in law la ye. Hihi...comelnye sepupu sepapat akif ni. Macam2 ragam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tema untuk tahun ni seisi keluarga warnma kuning...Tq Ana..Tu la macam2 ragam ..

      Delete
  5. Zumal tak sempat bergambar. Terperuk kat dapur jew ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai kesiannn kat Zumal takleh bergambar rayerr ..

      Delete
  6. ya allah bebudak aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa omey nyaaa hihihihih yellow kiddos mcm minions dah hahahah

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Memang seronok ... Meriahhh !!!!!!!!

      Delete
  8. riang ria di pagi raya.. hihi.. :)

    ReplyDelete
  9. so yellow,,bestnya,,,,,kenangan adik2,,

    ReplyDelete
  10. Memang susah nak kumpulkan bebudak.
    Nice..sume sepakat kuning.

    ReplyDelete
  11. BESTNYAAA RAMAI ! WARNA SAMA PULA TUUU

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. Ni baru ank2 lya lum masuk mak ayah lg ni hehehehe...

      Delete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..