❤ Layan Basikal .. ❤

August 12, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Pagi Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...


Kayuh basikal nampak cam Pro jer ..Dapat gak Umi snap gambar ni..Nak jaga dia lagi nak snap gambar lagi..walaupon Akif dah pandai kayuh basikal tapi Lya masih berjaga2 takut dia terjatuh..Bimbang sangat2..





Lama betul la Akif tak layan basikal..Semalam seblm g jln2 ngan motor Akif layan basikal kejap..Last naik basikal sebelum puasa ...Lama jugak tuuu..

Masa bawak basikal semalam nampak cam kekok sikit..Maklum lerr lama dah tak kayuh basikal..Boleh pulak dia tanya..Kenapa basikal ni jadi pelik ni Umi...Basikal tu yang dikata pelik..padahal dia yang kekok sebab lama tak kayuh basikal....

Akif kayuh sekejap jerr...pastu ikut abah jln2 ngan motor..Xtvt petang Akif ..kini bermula...Apalagi jln2 jer la kerjanyerrr...


Artikel Menarik yang Lain

12 sang pencerita

  1. bagus jugak ajar anak2 main basikal, amik udara luar... budak2 sekarang....gadget...gadget...dan gadget....

    anak buah sha, orang sibuk main congkak... dia pun nak main... tapi bila diajar, dia pergi buat game sendiri guna congkak tu..

    *campak guli dalam lubang, sape dapat masukkan dia menang.....ishish T______T

    ReplyDelete
  2. Comel je Akif. Suka tengok kalau bebudak kecil main dekat luar. Daripada tengok dia orang asyik melayan ipad aje.

    ReplyDelete
  3. Aktiviti berbasikal la paling menyihatkan.

    ReplyDelete
  4. hehhe..
    basikal jugak disalahkan.
    bgaya sungguh akiff naik basikal.

    ReplyDelete
  5. kayuh basikal dgn kasut raya..hihihihihih...dulu saya pon suka main basikal ni...Satu hari ayah belikan basikal baru,bukan main senorok keliling satu kampung..hihihi

    ReplyDelete
  6. lagi klik cik nuff untuk kak Lya..OldTown..:D

    ReplyDelete
  7. Main basikal ni bukan sekadar bermain.. ia jadi aktiviti yg menyihatkan badan & juga minda... Seronok.. :)

    ReplyDelete
  8. lya dah lama tak kayuh basikal..entah pandai ke tdk lagi ni kayuh

    ReplyDelete
  9. riadah waktu petang menyihatkan badan

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..