❤ Kasut Raya Akif ❤

August 11, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Malam Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Cerita TERTUNDA !!! Ini kisah tertunda ... Kisah KASUT AKIF .Ingat tak citer ni ❤ Kasut Akif Mana ? Kasut Akif Mana ??? ❤  Kisah kasut raya untuk Akif yang tak jumpa2 tu.Kasut idaman Akif yang di tunggu2 akhirnyerrr jumpa jugak sehari sebelum raya.Citer bab kasut Akif ni Ada citer best tau di sebalik KASUT RAYA AKIF ni .Panjang citernyer tapi Lya pendekkan jer la agar tak panjang sangat ..

Ok Lya dah cari serata Kemaman dan jugak Kuantan takde kasut ni.Jadi sehari sebelum raya masa OTW balik kampung Lya singgah kat Al Ikhsan Kuala Terengganu..Tawakkal jer la kot2 ada ..Kalau takder mmg dah tak cari kat lain dah sebab dah lewat nak balik umah Tok Wan masa tu.Lya tiba kat AIKT dalam pukul 9 pagi.Kedai tak bukak lagi masa tu ... En hubby pon dah penat sangat bawak kereta lepas subuh bertolok dari Kuantan jadi kami tidur jer kat depan AIKT tu heheehehe ... Bangun dalam 10:30 ingatkan dah bukak tak jugak bukak kedai rupa2nyer bukak jam 11 pagi ..Bila kedai dibuka kami terus serbu ... SERBU SERBU SERBU !!!  


Yeyyy dapat jugak akhirnyer ..OK tu kat atas tu la KASUT IDAMAN anak teruna Lya ni ...Kasut ni la duk cari merata2 tak jumpa2...Last2 jumpa kat AL IKHSAN KUALA TERENGGANU... Ada jugak STOK kat sana ...Seronok jangan cakap la bila dah dapat kasut idaman .. HOORAYYY .. 


Cer kita layan sikit tahap keseronokon dia lepas jer dapat KASUT tuuu ...Ha aaa tak TUNGGU Umi ngan abah dah laju jer ke pintu nak keluar ...Yer la dah jumpa kasut idaman hati katakan ..Umi ngan abah masih lagi duk kat dalam dia dah siap nak keluar .. Lupa kejap kat Umi dan Abah ..


Tu dia .Seronok bebenor dapat KASUT.Yeyyy akhirnyer lastly finally semua ada tuuu ..Yang diidam idamkan dah dapat ... Apa lagi MOOD RAYA dia dah datang la tuuu ...Seronok sangat ...Senyum hingga ke telinga !!!!!!!!!!


Dah beli kasut ..tak lengkap la kalau tak beli stokin kan ??? ..Beli jugak tiga pasang stokin baru untuk Akif kat tempat yang sama ...Kasut baru stokin pon kena la beli yang baru ..Alhamdulillah cukup semuanya .. Dah takder yang tertinggal lagi dahh ..

TAMAT KISAH KASUT RAYA AKIF !!!!


Baru perasan kasut raya tahun lepas jenama NIKE .... Tahun 2014 pon NIKE jugak ...

Artikel Menarik yang Lain

22 Sahabat Setia

  1. itu ceritanya....mmg gembira kan dpt bnda yg kita nak..hihihih..dalu saya cai kat pasar je kasut yg ad lampu2..hihihih..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la citernyerr..hehehe teringat kasut berlampu..Akif tak penah ada kasut berlampu huhuhu..

      Delete
  2. Alolololo, comel nyaaa kasut akif!!! Nak juga boleh?? hehehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq ena..boleh boleh tapi ena blh pakai kerr..

      Delete
    2. happy laa dorg dpt kasut baju baru...

      Delete
  3. budak2 dapat kasut baru seronok... sama macam anak buah Sha... eksaitedddd !

    gumbiranya akif... :)

    ReplyDelete
  4. Wah cantiknya kasut akif . heheh beraya sakan adik akif ! Nanti Akak Nik nak pinjam lah . hehehe

    ReplyDelete
  5. eksaited terlampau tu akif.. hihi... sengih je nampaknye.. :)

    ReplyDelete
  6. seronok kan bab memilih pakaian utk anak2 ni..:-)

    ReplyDelete
  7. Hepi kemain Akif. Ary tu ana tertunggu2 jugak kalau ade post sambungan. Hihi.

    ReplyDelete
  8. Akif peminat jenama Nike yer. Cantik kasut tu ^_^

    ReplyDelete
  9. Wahh seronok... cantik. Pasti gembira.. :) :)

    ReplyDelete
  10. Tak sempat pun beli kasut raya untuk diri sendiri & anak-anak :(

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.