❤ Jom Jumpa Ustaz Azhar Idrus ❤

August 14, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Malam Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ..


Arini Ustaz Azhar datang sini lagi ... Anak2 dah sibuk duk pujuk abah dia.. nak pergi jugak..Abah dia nak g ngan kawan2 sebenarnyerr tapi bila anak2 nak ikut bawak sekali la anak2...

Tadi jalan2 lalu sini , ramai betul orang duk menjual ..jgn tak tau kalau UAI datang sini mmg meriah ler ngan orang ramai menjual sana sini.. macam2 ada...kebanyakannya makanan laaaa ...

Ni kali ke 3 anak2 pergi...Akif pon dah tak sabar nak g jumpa UAI ... OK ..Lya nak siapkan anak2 kejap ..out dulu !!!


Artikel Menarik yang Lain

13 Sahabat Setia

  1. laaaa,
    jauh plak
    kim salam ustd la nnti ye :)

    ReplyDelete
  2. selamat berjumpa dengan beliau ye.. :)

    ReplyDelete
  3. wah2xx....Selamat mendgr ceramah kak Lya..nanti blh share output nya ya!

    ReplyDelete
  4. beruntung nyer badan dapat jumpa dan dengar tazkirah UAI :)

    ReplyDelete
  5. syoknya....bertuah dpt tgok & dgar ceramah

    ReplyDelete
  6. Same la sini pun k.Lya. Kemain jualan dia kiri kanan mase ade UAI dtg. Full lak tu kete2 tepi jalan.

    ReplyDelete
  7. Wah..mesti akif seronok nanti....

    ReplyDelete
  8. Wahh beruntungnya... menarik ni.. :)

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum lya...wah bestnya..:)

    ReplyDelete
  10. kalau UAI buat ceramah pasti ramai datang

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.