❤ iPhone 5s Gajet Impian Setiap Blogger ❤

August 23, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Salam Sabtu Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...


iPhone 5s Gajet Impian Setiap Blogger ? Ya ke ? Ya ke ? Blogger jer ke yang suka iPhone 5s ni .Orang biasa yang bukan blogger tak suka eaaa ?.Tak kira blogger mahupun bukan blogger saya pasti semua sukakan iPhone 5s dan pastinya menyimpan impian dan angan2 untuk memiliki gadget terhebat ini .TIPU la kalau ada yang cakap tak suka.Nampak sangat ''KETIPUAN'' kat situ !!!

Citer sikit mengenai Contest ini ..
Anda nak menang iPhone 5s ini ? Kalau nak menang iPhone 5s ni jom kita sama2 join contest yang dianjurkan oleh  Denaihati.com. Mana tahu rezeki kita .Sebelum join kita bagi naik SEMANGAT sikit,
Jom layan dulu apakah hadiah menarik yang telah disediakan oleh pihak penganjur.

Hadiah Cabaran iPhone 5s
Hadiah Utama : Tiga unit iPhone 5s 16GB untuk tiga pemenang
Hadiah saguhati : Wang Tunai akan diumumkan jumlah dan katogeri di entri yang lain.

iPhone 5s Gajet Impian Setiap Blogger




Spesifikasi Untuk iPhone 5s

- Apple Ios 7
- Skrin paparan 4-inci bersama resolusi 640×1136 dengan kepadatan 326ppi
- Pemproses Apple A7 Dual-core 1.3 GHz Cyclone 64-bit
- 1GB RAM
- Kamera Belakang 8MP
- Kamera Hadapan 1.2MP
- 4G LTE
- Memori simpanan dalaman 16GB/32GB/64GB


Kenapa saya nak sangat iPhone 5s ? Ok , saya nak sangat iPhone 5s ni kerana iPhone 5s adalah salah satu TELEFON PINTAR TERBAIK yang mesti dimiliki oleh anda,anda dan juga saya ..INILAH GADGET YANG SAYA IDAM2KAN SELAMA INI..iPhone 5s pastinya pelengkap hidup saya kerana saya sangat suka mengambil gambar dan merakam video anak2  saya untuk dijadikan koleksi.Tetapi terdapat sedikit kesukaran untuk saya saat ingin mengambil gambar dan juga merakam video dalam masa yang sama ... Melalui iPhone 5s saya dapat melakukan kedua2nya serentak ..Ambil gambar dan merakam video.. Lebih senang dan mudah.Gambar dapat video pon dapat.

Dengan menggunakan iPhone 5s kualiti gambar yang terhasil sangat2 memuaskan berbanding menggunakan telefon pintar yang lain.Kamera iPhone 5s ini mempunyai f/2.2 aperture yang lebih lebar sekaligus memberikan kualiti gambar yang lebih baik walaupun pada keadaan cahaya yang malap.Selain itu, aplikasi kamera pada iPhone 5s dapat mengambil beberapa gambar serentak dan akan memilih gambar terbaik.iPhone 5s ini juga dilengkapi dengan dua lampu flash LED.Gambar yang terhasil lebih cantik dan meletopppp.Sesekali saya akan meletakkan gambar anak2 pada entry blog .Apabila menggunakan iPhone 5s pastinya gambar yang terhasil mendapat tempat di hati teman2 blogger.Semangat akan lebih meningkat untuk menghasilkan gambar2 terbaik menggunakan iPhone 5s.. INILAH SEBAB UTAMA SAYA NAK SANGAT iPHONE 5s . !!!!

Selain sebab musabab yang tertera kat atas sana saya terpesona dengan ciri2 lain yang terdapat dalam iPhone 5s seperti Pengesan ‘Fingerprint’ bertujuan untuk membuka iPhone menggunakan pengesan cap jari.Susah sikit orang lain nak buka kalau2 iPhone kita tu hilang ..

Butang home ‘sapphire’ iPhone 5s juga sangat menarik hati saya kerana ianya menggunakan gelas sapphire yang tahan lasak dan juga tahan calar.iPhone 5s turut mempunyai memori simpanan dalaman yang lebih besar iaitu 128GB.

iPhone 5s  mempunyai spesifikasi dan kecepatan, serta teknologi terkini pastinya yang terbaik pernah saya dengar setakat ini ..

CABARAN PERTAMA UNTUK MEMILIKI iPHONE 5s BERJAYA DIHARUNGI ..


 iPhone 5s Gajet Impian Setiap Blogger Di Taja Oleh 

Arwah Syuhada Baharuddin juga adalah salah seorang blogger yang menjadi penaja bagi contest ini. Al Fatihah dan salam takziah buat keluarga arwah ...Marilah kita sama-sama sedekahkan Al Fatihah untuk arwah .Semoga tajaan ini menjadi sedekah yang di terima oleh ALLAH.


Artikel Menarik yang Lain

40 Sahabat Setia

  1. hohoho.. hebat, semoga Lya berjaya membawa pulang sebijik ipon tu ok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Join suka2 je Mama...kita bkn pro bab2 menulis ni huuuu...

      Delete
  2. Cabaran kini bermula! Semoga berjaya dalam persaingan contest iPhone 5s yg hebat ini! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks BM mana leh lwn ngan BM yg sentiasa TERBAIK..All The Best ..

      Delete
  3. Semoga berjaya. Selamat Hari Raya !!!! jangan lupa singgah blog mamamyja, kalau rajin komen2 and follow ar sekali.. ahaks
    www.mamamyja.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq ..selamat hari raya..ok nnt Lya singgah..

      Delete
  4. Good luck Lya... Bestnyer hadiah iPhone. Zumal suka spesies tablet sebab sebab senang berblog ^_^

    ReplyDelete
  5. Good luck Lya... Bestnyer hadiah iPhone. Zumal suka spesies tablet sebab senang berblog ^_^

    ReplyDelete
  6. semoga berjaya dpt iphone tu..hehe

    ReplyDelete
  7. Gud luck Kak lya sapa taw da rezki kan

    ReplyDelete
  8. Semoga berjaya kak Lya. Sama2lah kita bersaing dalam kontes ni...hehe

    ReplyDelete
  9. Selamat berjaya di dalam contest yang hebat ini

    ReplyDelete
  10. billion terima kasih sudi sertai cabaran iPhone 5s gajet impian setiap blogger dan semuga sukses ke tugasan seterusnya

    ReplyDelete
  11. Semoga berjaya.. all the best!.. :)

    ReplyDelete
  12. Semoga Berjaya untuk next level :)

    ReplyDelete
  13. Good luck awak :)
    PG datang dari segmen yang sama :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.