❤ Insyirah & Iman Join Koir Merdeka Peringkat Sekolah ❤

August 28, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Pagi Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Hari ini sekolah Insyirah dan jugak Iman akan mengadakan KOIR SEMPENA MERDEKA ke ~ 57.Iman & Insyirah terpilih dalam pasukan koir bagi kelas masing2.Iman akan bawakan lagu MERDEKA..Insyirah pulak.Hehehe Umi lupa la tajuk lagu yang dia akan nyanyikan esok..Huhuhuhu,...Camner tak lupa ,Umi pon duk sibuk jugak melatih anak2 nyanyi koir hinggakan dah tak ingat tajuk sudahhh ...  

Anak2 Lya ni suka sebenarnya melibatkan diri dalam aktiviti sekolah mereka ..Pantang ada pertandingan memang diaorang akan masuk ..Menang kalah tak jadi soal yang penting diaorang akan masuk .. Memang dua2 ni suka sangat kalau tiba bab pertandingan .. 

Ok selain menyertai pasukan koir..Iman turut menyertai Pertandingan Mewarna Merdeka ....Bila sebut jer Pertandingan Mewarna ..Mesti nak pensil warna baru ..Kalau tak beli yang baru mana bestt sebab pensil warna lama dah tak cukup geng ... Terjah kedai buku petang tadi cari pensil warna Staedtler LUNA .. Takde LUNA mana best nak mewarna ... Staedtler LUNA pilihan hati .. !!!






SEMOGA BERJAYA PUTERA PUTERIKU !!!
UMI DOAKAN YANG TERBAIK UNTUK IMAN & INSYIRAH ...
ALL THE BEST SAYANG  ❤❤❤


Artikel Menarik yang Lain

36 sang pencerita

  1. wah bagus..semangat kebangsaan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus kan..jom terapkan nilai murni ni sedari anak kecik lagi.

      Delete
  2. wah semengat anak2 akak comel2 plak tuh hihi dah lme folow sini.... tenang je warna hijau hihi

    ReplyDelete
  3. Semoga berjaya buat ank2 lya...a ah, pensel warna Luna jugak yg best...

    ReplyDelete
  4. Moga success ank2 akak..bgus keci2 dah aktif d sklh

    ReplyDelete
  5. bagus2 aktif.. nanti naik sekolah menengah..dapat banyak kelebihan taw.. keep it up :)

    ReplyDelete
  6. semangat.. selamat hari merdeka ^^V

    ReplyDelete
  7. Anak2 kak lya semua dah besar ye...
    Seronok je tengok..hihi..
    Good luck si manis dan si hensem...

    ReplyDelete
  8. wah..terbaiklah iman dan insyirah..aktif jer..

    ReplyDelete
  9. Terbaiklah iman ngan insyirah. ^_^
    Kirim salam sikit dari kak ana khas utk anak2 kak Lya. Selamat maju jaya.

    ReplyDelete
  10. semoga berjaya,,semoga dipermudahkan

    ReplyDelete
  11. Wahh tahniah.. all the best. Merdeka!!!

    ReplyDelete
  12. All the best untuk Insyirah dan Iman

    ReplyDelete
  13. anak dara Lya yang dah membesar.. cute!

    ReplyDelete
  14. semoga berjaya utk insyirah dan iman

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.