❤ Cuba Kita Fikir Sejenak .... ❤

August 07, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Pagi Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Sumber Gambar : Mr Facebook

Artikel Menarik yang Lain

14 sang pencerita

  1. Banyak je lagi brgn2 yg disalurkan kepada dana israel... tapi..tu lahhh... ppe pon, follow bloggg sini #follower599

    ReplyDelete
  2. sama2 kita berfikir dan renungkan sejenak, terlalu banyak dah pengaruh dan elemen mereka di dalam kehidupan kita kann??? Selamat pagiiii Lya...

    ReplyDelete
  3. hmm org malaysia mmg cm ni.over! tu sumber reseki dia.kenapa nk hina dia.kesian dia.

    ReplyDelete
  4. Pemahaman erti dan cara boikot dinegara ini masih rendah. Niat bukan menghalalkan cara...jangan sampai kita dilabel kejam sama seperti Zionis pula.

    ReplyDelete
  5. huhuhu,sedihnya :( hope keadaan akan kembali okay,

    ReplyDelete
  6. Bak kata blogger JR, melayu mudah lupa. Kang lepas sebulan boikot. Dia makan lagi mc'D. Sebab pernah terjadi suasane camni pd tahun 2012.

    ReplyDelete
  7. sukar juga nak jwb..dia kerja utk mencari rezki jgn la plak sampai hina dia mcm tu.

    ReplyDelete
  8. Biarlah beradab...sebab kita kan kaya dengan adab...

    ReplyDelete
  9. ramai dah tak beradab..boikot lah dgn ilmu bukan emosi..

    ReplyDelete
  10. betul tu..org malaysia kan penuh adab..boikot la dgn bijak..takkan jadi apapun kalo disusuli kata2 kesat.salah cara tu..

    ReplyDelete
  11. Byk lagi kot ygperlu kita boikot .

    ReplyDelete
  12. Boikot biarlah kena pada caranya... Jngn nanti kita sama sahaja dgn Zionis malah lebit teruk lagi bertikam sesama sendiri...

    ReplyDelete
  13. Wake up Malaysian!
    Be matured.
    Siapa kamu nak hukum orang..hina orang?
    Matlamat tidak menghalalkan cara.
    Betul..bukan McD sahaja produk Israel.
    Malahan sangatlah banyak lagi..
    Buka hati..buka minda.

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..