❤ Simpan Duit Anak2 Kat Tabung Haji ... ❤

July 25, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Petang Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...

Citer tertunda ... lama sangat masuk DRAF arini baru dapat UPDATE ... Ok ..hari Selasa lepas Lya ke Tabung Haji ..Masukkan duit anak2 ..Duit tabung dan duit simpanan untuk diaorang.. Syiling kat rumah banyak sangat jadi tak nak la tinggal kat rumah bila dah balik kampung raya nanti ..Sebab tu la Lya masukkan ke Tabung Haji  duit anak2 ..Kalau nak bawak duit syiling tu semua balik kampung kan jadi satu kerja la pulak huhuhu..Alang2 dah masukkan duit anak2..masukkan sekali la duit Umi ..

Kelebihan Menyimpan di Tabung Haji

- Berlandaskan syariah Islam
- Suci
- Dividen kompetitif
- Zakat Perniagaan dibayar
- Dikecualikan cukai
- Dijamin oleh kerajaan
- Pengeluaran tanpa had

Terma & Syarat Kelayakan

Untuk menjadi pendeposit Tabung Haji, mestilah :
- Individu beragama Islam
- Warganegara Malaysia
- Tiada had umur


Siap semua urusan kat Tabung Haji ..Dapat pula sampul duit raya daripada pihak Tabung Haji ..Wahhh cantiknyerr sampul duit raya ni Hijau Putih gituuu .Sesuai sangat la ngan keluarga Lya yang sukakan HIJAU.. Terima Kasih daripada Lya untuk pihak Tabung Haji .....Tapi Lya dapat satu paket jer huhuuu..Kalau la dapat banyak kan best ...


Artikel Menarik yang Lain

9 sang pencerita

  1. ingat nak buatkan awfiyah tabung haji jugak tahun nie..alhamdulillah..simpanan untuk mereka

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum lya....selamat menyambut bln syawal tak beberapa hari lg n mama memohon maaf jika ada salah dan silap mama yer...:)

    ReplyDelete
  3. menabung untuk masa depan..salam lebaran kak Lya..blik negeri mana raya thn ni??

    ReplyDelete
  4. wah seronok ade akaun tabung haji kan.. selamat hari raya kak lya.. :)

    ReplyDelete
  5. my anak buah punya duit raya pun masuk tabung haji ... senang .

    ReplyDelete
  6. Anak² pun ada akaun TAHA ni.. Sekolah yang buatkan.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah... tempat penyimpanan & pelaburan yg terbaik. Semoga sentiasa diberkati kehidupan serta dipermudahkan utk menjadi tetamu di Baitullah... aamiin.

    ReplyDelete
  8. bagus menabung kat tabung haji :)

    ReplyDelete
  9. bestnya,,,,untuk masa depan,,cantik angpau tu,,,kbykkan dpt angpau free warna hijau thn ni,,,hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..