❤ Penatnyerrr Anak Umi ...❤

July 03, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ..
Selamat Petang Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Alahai penatnyerr anak Umi .. Kesian tengok Akif .. 
Bila Umi tanya Penat sangat ker ???  Kalau penat sangat boleh la BERBUKA .
Akif Ok jer Akif tak nak berbuka ..Akif nak tdur jer kejapp .... 
Alolololo comel jer dia tdoo siap selimut lagi ..


Artikel Menarik yang Lain

25 sang pencerita

  1. alololo ciannya dia..anak yg baik

    ReplyDelete
  2. letih puasa tu, kesiannya.

    ReplyDelete
  3. kesian Akif penat ya! :D kejap je lagi nak buka...

    ReplyDelete
  4. Alahai .. tenangnya tengok muka Akif time tidur . "Akif Ok jer Akif tak nak berbuka ..Akif nak tdur jer kejapp" (comel) .. huhuhhuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..tq nurul ..akif mmg camtu la bila berkata2..

      Delete
  5. kesiannya dia ..mesti penat betul ..tak pe berlatih ye ^_^

    ReplyDelete
  6. Assalammualaikum..

    moga2 nanti jadi anak yang baik dan solehah..

    mselim3

    ReplyDelete
  7. biasalah tu kak.. kecik2 kan.. ayie yg dah dewasa nie pon kdng2 letih..
    dekt sek dah letih bljo puasa lg kn.. hehe

    semoga akif dpt pose penuh dgn jayanya

    ReplyDelete
  8. Seronok tengok budak-budak puasa. sweet ja tengok muka keletihan mereka. Tapi kenapa masih ada yang sanggup aniaya mereka

    ReplyDelete
  9. Nak tambah standart lagi nanti dia jawab "takpe umi, akif kan kuat." Hihi.

    ReplyDelete
  10. selesanya dya.. selimut tu mesti sejuk kan kak lya.. sebab ikut jenis slimut jugak..
    kalau jenis yg sejuk je tu memang sedap tido di siang hari.. hehehe..

    ReplyDelete
  11. Kalau saya masa kecik..dah selamat dah teguk air peti :P Jom singgah - stanzaku :)

    ReplyDelete
  12. semoga akif mampu berpuasa penuh....amin...

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.