❤ Pejuang Al Qassam ~ Hijjaz ❤

July 15, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ..
Selamat Petang Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...


PEJUANG AL QASSAM
Lagu/Lirik : Copyright Control
Muzik : Greg Handerson
Penerbit : Munif Ahmad
Album : Pelita Hidup 6 : Demi Islam dan Perjuangan

Lirik Pejuang Al Qassam


Al Qasam, Pejuang yang merindui syahid ..


Artikel Menarik yang Lain

15 Sahabat Setia

  1. Oo..ni la video yg abg ipar ana ckp diorg baru buat tu. Kemain dia citer, mase diorg shuting ade org call polis sbb katanye ade latihan pejuang al-qassam di msia. Padahal kumpulan hijjaz shutting jek! XD

    ReplyDelete
  2. salam singgah petang sementara nak tggu bebuka.. .. Mendokan Kuasa Allah Taala menolong rakyat palestine GaZa yg terinaya.

    ReplyDelete
  3. suka dengar lagu genre islamik ni ..:)

    salam singgah sini..:)

    ReplyDelete
  4. kita yg dengar pun bersemangat.. :)

    ReplyDelete
  5. Semoga allah membantu saudara kita di sana...

    ReplyDelete
  6. Dengar lagu Hijjaz tu rasa semangat berkobar-kobar nak berjuang bersama di Gaza...

    ReplyDelete
  7. Saya dah tengok video ni ... dan ada kongsikan di fanpage ...:) ada yang risau je hijjaz kena tangkap .. hoho ... video ni popular terus kat tv arab

    ReplyDelete
  8. selamat berjuang para pejuang semua..

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.