❤ Layan Majalah Ujang... ❤

July 19, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Pagi Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...


Dah siap sahur tadi,..sementara tunggu azan subuh tadi dua beradik ni layan majalah Ujang .... Tergelak2 dua beradik ..Apa yang dibaca agaknyerrr,..Anak2 Lya memang suka sangat baca Majalah Ujang sebab tu la En hubby selalu beli..Sesekali bersantai ...layan jer laaaa.

Bila dah duduk mengadap Ujang ...kerja si kecik Akif tak lain tak bukan...gelak gelak dan gelak lagi...dia la yang paling kuat gelak...ntah apa la yang lucu sangat tu..Bila Umi tanya tak pulak jawap...

Syoknyerrr layan majalah Ujang..


Artikel Menarik yang Lain

11 Sahabat Setia

  1. dah lama x baca ujang . zaman remaja saya selalu lah juga layan ujang ni ... promoted content di pagi sabtu .

    ReplyDelete
  2. bagusla tu. manfaatkan masa yang ada. kalau tak karang, tertidur balik. hehe.

    dah lama tak layan ujang.

    ReplyDelete
  3. Majalah ujang zaman akak dulu2 lg best...ug skrg ni x lyn plak...zaman gila2..gelihati...tiga dara pinggitan...sgt2 best

    ReplyDelete
  4. masa anis kecik2 dulu..time lepas sahur mcm nie juagk.. baca komik atau majalah ujang..hihi.. dah lame tak beli majalah ujang..hihihi

    ReplyDelete
  5. Dah lama tak belek majalah ujang... Hehe ^_^

    ReplyDelete
  6. Dah lama lya tak bli mslh ujang

    ReplyDelete
  7. wahhh nostalgia.... suka jugak... selalu layan dulu kalau stress... hihi... tapi dah mahal.... isi makin nipis.... hadoi....

    ReplyDelete
  8. Dah lama x layan majalah ujang..

    ReplyDelete
  9. Sesekali layan.. Best juga kn...

    ReplyDelete
  10. ade lagi majalah ujang rupanya..seronok baca lawak katun tu kan

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.