❤ Kasut Akif Mana ? Kasut Akif Mana ??? ❤

July 18, 2014

Salam Ukhuwah Fillah..
Selamat Pagi Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...

Alhamdulillah...dua tiga hari yg lepas selamat dah membeli belah kasut raya Abang Iman...Tahun ni tukar jenama lain pulak la..Selalu sangat ngan Adidas dan Nike je saban tahun..Tahun ni tukar ke CONVERSE plak la...Lain sikittt...Asyik jenama sama jer kan ..


Untuk Kakak Insyirah ..Lya dah beli awal lagi dah..Beli masa bercuti kat KB bulan lepas.Lya ikut pilihan hati anak2 sbb diaorang yang nak pakai..Jadi ikut keselesaan diaorang la.Anak2 suka Umi ngan abah pon suka.Alhamdulillah selesai untuk bahagian kasut raya Iman & Insyirah ..


Tapi kan kan kan....Satu kasut masih belum beli laaaa....Kesiannn sama ini budak techikk tau ...
Kasut idaman dia takda STOK la pulak.Huhuhuhu..sedih sedih.Nak kena tunggu tu yang sedih tu ..
Kesian sungguh kat Akif ni kan kan kan ???? 

Kasut Akif Mana ...Kasut Akif Mana ???
Sekarang ni kan nampak je muka Umi tanya kasut,nampak je muka Abah,tanya kasut..
Ntah bila la kasut idaman Akif ni ada stok tak tau laaa.Spesel sangatt kot kasut idaman Akif ni hingga 
kena tunggu stok baru la pulak.Moga2 ada la rezeki Akif nak dapat kasut tu..InsyaAllah ..

Tunggu je laaa...


Artikel Menarik yang Lain

13 sang pencerita

  1. Cian aktif tak pe nnt ada la tu

    ReplyDelete
  2. Akif nak beli kasut jenama apa tu yer?

    ReplyDelete
  3. wah mesti kasut akif nie terhangat di pasaran kan..hihi.. muke sedih je akif..

    ReplyDelete
  4. Bergaya la masa raya nnt anak2 akak ye...huhu...

    ReplyDelete
  5. hihihi,,,mesti kasut pilihan ramai ni,,,

    ReplyDelete
  6. ok jugak kalau brand converse tu.....

    ReplyDelete
  7. Boleh tahan cantik..akak belum dapat pi beli kasut dania...

    ReplyDelete
  8. Cantik nau kasut2 dia. Sian Akif, dah tanye2 dah tu kasut dia. Huhu

    ReplyDelete
  9. Wah.. Dh ready dh nak raya...

    ReplyDelete
  10. alahai siannya akif takd ekasut raya lagi ye..takpe,nanti ade la tu

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..