❤ Kad Raya Daripada Blogger MiaLiana ❤

July 23, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Petang Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...


Alhamdulillah kad raya daripada Sis MiaLiana dah selamat Lya terima...Wahh cepat betul sampai yerrr..Baru jer Sis Mia poskan tup tup dah selamat sampai kat umah..Terima kasih Sis Mia ..
Cantik kad raya Sis ..

Nak tahu camner Lya leh dapat kad raya ni ..Lya kan suka join segmen..Lya join segmen Sis Mia KAT SINI ..Dan Lya telah terpilih antara 40 orang penerima kad raya daripada Blogger MiaLiana.Alhamdulillah rezeki Lya nak menang KAD RAYA dari Blogger FEMES EMESSS MIA LIANA..

Jom kita kenal2 ngan Blogger MiaLiana ..Jom kita pakat2 TERJAH Blog MiaLiana jom ...

Sis Mia Liana ialah seorang Penolong Pegawai Teknologi Maklumat di sebuah agensi kerajaan.Seorang isteri dan juga ibu kepada seorang anak perempuan.MiaLiana seorang blogger yang menulis apa saja untuk sama2 berkongsi ilmu dan pengetahuan kepada pembaca blog beliau ..Blog peribadi tentang pengarang kehidupan, keluarga, kerjaya, belajar, hobi dan lain-lain untuk dikongsi bersama ...

Thanks Sis MiaLiana.. 
Smile ..Smile...Smile ...

Jom Terjah Blog MiaLiana 


Artikel Menarik yang Lain

10 Sahabat Setia

  1. semoga ukhuwah semakin erat terjalin ...

    ReplyDelete
  2. tambah lagi koleksi kad kak Lya :)

    ReplyDelete
  3. aaaa comelnye
    kad raya dri kak mia pun tgh on d way dtg

    ReplyDelete
  4. tahniah2 =)

    nadya dapat jugak kad raya dr kak Mia Liana..

    ReplyDelete
  5. Tahniah. Nanti boleh hang dalam rumah masa hari raya :)

    ReplyDelete
  6. Wah bestnyer dapat kad raya lagi... Zumal baru terima kad raya Lya... Thanks yer Lya, petang ni nak buat entri ^_^

    ReplyDelete
  7. Assalammualaikum...

    tahniahnyer dapat kad daripada blogger kak mia.. moga terus sukses berblog k...

    mselim3

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah... mmg bertambah ceria hati bila dpt kad raya kan... :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.