❤ Ingatan Ikhlas Daripada Sahabat Insyirah ❤

July 21, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Petang Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ..

Lama betul Insyirah cuti lepas pembedahan aritu.Kawan2 pon rindu dahhh.Hari ni hari ke dua ke sekolah.Alhamdulillah Insyirah dah OK dahh.Syukur sangat2 bila tengok dia semakin sihat dan kuat.Tapi
kan Insyirah dah kurus sikit sekarang ni berbanding dalam gambar kat bawah nie ..Apa tak kurusnyerr dua minggu duk makan bubur jer ..Huhuhuhu ..Lepas ni operasi makan makan makan dan makan ..


Ni ler anak perempuan Lya satu satunyerrr ...
Tadi ada UJIAN kat sekolah .Balik sekolah tadi muka monyok sikit sebab banyak tertinggal pelajaran kat sekolah masa cuti dua minggu.Ujian tadi ada yang Insyirah takleh nak jawap huhuhu.Sedihnyerr.Tapi takper la lain kali ada UJIAN lagi. Untuk kali ni takpe la sebab banyak pelajaran Insyirah tertinggal.Lepas ni kena usaha lagi lebih .. Kejar balik yang tertinggal tu sayang ....


Dalam sedih tu ada jugak suka suka suka suka ... Suka la dapat hadiah daripada kawan2 ..Ni yang nak citer sebenarnyaaa tapi masuk citer lain dulu kat atas tu haaa ..takper la ni pon citer jugak nie .. Taraa dapat kejutan hadiah daripada kawan2 .. Kata kawan2 walaupon harga tak seberapa ..Ini tanda ingatan drp kawan2 ...


Hadiah tanda ingatan dari kawan2  .. Terharu nyerrr kawan2 sentiasa ingat dia ..Umi pon terharu jugak ...
Kat Inbox FB dia penuh ucapan selamat daripada kawan2 ...Tq ya kawan2 Insyirah ..


Artikel Menarik yang Lain

22 sang pencerita

  1. Alhamdulillah.. Dpt kwn2 yg prihatin..

    ReplyDelete
  2. pandai insyirah posing depan kamera
    hope insyirah makin sihat
    aah lately ramai yg kirim kad raya..masih menunggu ketibaan kad raya mereka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe tq Yumida...insyaAllah ...
      Betul tu..Tungguuuuu...

      Delete
  3. Wah dapat banyak hadiah yer Insyirah...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah dah sihat
    ibu bapa yang mana tak risaukan anaknya kan?

    ReplyDelete
  5. Wah hampir terlupa. bestnya dia dapat hadiah yang banyak macam tu. masa saya sekolah tak dapat pon hadiah. cuma dari beberapa orang kawan yang setia ja.

    ReplyDelete
  6. yeyyy insyirah dah sihat...alhamdulillah ! beruntung tau dapat kawan2 yang sayang dan prihatin dengan kita... untung insyirah.. alhamdulillah !

    ReplyDelete
  7. kawan yg menyayangi . semoga ukhuwah semakin erat ... semoga makin sihat .

    ReplyDelete
  8. baguslah ada kawan yg ingat sentiasa. Susah nak cari....

    ReplyDelete
  9. Rezeki insyirah alhamdulilah

    ReplyDelete
  10. wahh.. bgus ade kawan2 prihatin nie.. :)

    ReplyDelete
  11. Insyirah ni mesti peramah orgnye.. Kwn2 dia pun sentiase bg dorongan. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  12. dalam sedih ada sukanya kan..banyak hadiah syirah dapat tu..

    ReplyDelete
  13. sukalah dia dapat semua tu kan hehee :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..