Durian ...Aduss Akif Dah Nampak La...

July 14, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Petang Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...

Durian Oh Durian ...

Balik kerja tadi En Hubby bwk blk durian..Adusss baru jer pesan jgn beli durian sebab Akif suka sangat makan raja buah nie..tp dia beli jugak ... Bukan tak nak bagi mkn tp tekak  baru jer operate takut bila makan nanti...tetiber jer panasss tak ker nanya ...

En Hubby cakap bkn beli la Umi..Ni budak pejabat yg bagi.... Ooo bdk pejabat bagi..ingatkan beli..Ok la takper la tapi jangan bawak masuk umah durian tu ya letak kat kerusi luar jerr ...

Kononnnnn tak nak bg si kecik nampak la konon.. Tup tup Si kecik ni keluar umah la pulak arini ..HUHUHU,ambik ko melompat2 tgk durian..

Adusss camner ni camno ni .. Agak2 malam ni time dia tdo baru leh makan gamaknyerrr... Kesiannn dia ..

Dah Bergambooorr Ngan Durian La Pulokk !!

Artikel Menarik yang Lain

15 sang pencerita

  1. haha. sudah. macam manalah nak pujuk anak sis tu nanti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la Amy..huhuhuhu camno ni camno ni...

      Delete
  2. Laa.. Cemane nak pujuk tuh. Kang esok dia tanye. Adudu..tak sampai aty pulak kan. Jgn bg la..nnti sian pulak kat Akif.

    ReplyDelete
  3. Kesian Akif masih kena pantang... Zumal jemput Lya join GA nie yer http://duniazumal.blogspot.com/2014/07/ga-cik-anita-saya-nak-menang-baju-free.html

    ReplyDelete
  4. Akak pujuk dia dgn aiskrim. Distract lah dia. hehe

    ReplyDelete
  5. Alahai sdpnya durian tu ng idam nampak kihkih

    ReplyDelete
  6. aduhai kesian akif.. anis kalau nampak durian ,kalau tgh demam pun balun je..hahahah... tu pun kalau ade selera..hihi

    ReplyDelete
  7. wah...durian..tapi kurang makan sangat raja buah nie

    ReplyDelete
  8. sodapnyaaa,,,wat aiskrim durian,,sejukk,,hihi

    ReplyDelete
  9. alahai..siannya akif..kena fikir nak bagi alasan ape pulak kat dia ye..

    ReplyDelete
  10. Alahai...kesiannya akif...kena pantang dulu tu lya...jgn bg mkn...

    ReplyDelete
  11. Aiyoyo.........Dah nampak dh..hihihih..kesian Akif xleh makan..

    ReplyDelete
  12. alahaii kesiannya.. kesian plak klau tak bg mkn..bnda dah ada tuu..

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..