❤ Dah Boleh Makan Durian Laaaa....❤

July 18, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Petang Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...

Alhamdulillah..keadaan anak2 Lya selepas pembedahan amat2 memuaskan...Syukur alhamdulillah hari ni Akif dah START puasa..Insyirah dah start semalam..

Semalam dan harini dah takde mengadu sakit kat tekak lagi..Akif & Insyirah dah boleh makan makanan pejal takde la makan bubur lagi..Syukur padaMU Ya Allah...Terima Kasih Allah...


Dah siap makan durian dah semalam..Suka sangat dapat makan durian..Satu tak cukup..mintak lagi lagi dan lagi..Sedap sangat ler tu.. Banyak jugak Akif makan..

 

Wahhh bestnyert Umi tengok Akif makan..Seronok sangat dapat rakam gelagat Akif makan durian...Durian ni memang buah kesukaan Akif ..Cer tengok dia tu..bila dah dapat makan buah kesukaan..Senyum sampai ke telinga dahhhh..Comel jer hehehee ..

Hari ni hari pertama Akif puasa lepas pembedahan..Pagi tadi budak techik ni dah mintak air laaa..Huhuhuhu..Tak ingat agaknyerr dia puasa arini..

Artikel Menarik yang Lain

20 sang pencerita

  1. Assalamualaikum kak, alhamdullilah. dah boleh terima makanan pejal. sukanya dia makan durian sampai minta tambah. heheheh ~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam Sheila ..Alhamdulillah syukur .. Hehehehe ..Tu la siap minta lagi tuuu..

      Delete
  2. alhamdulillah.. dah boleh makan sesedap...hihi

    ReplyDelete
  3. syoknya bila dah dapat makan durian ^^,

    nasib baik dia minta, kalau dia minum terus karang. ke dia dah terminum? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syokkk sangat ... Takder lum minum lagi dia minta jer pagi tadi ..

      Delete
  4. alhamdulillah dah sihat ... dapat durian lagi tuh ... jeles antie tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah ..tq Vee ,... Jeles ker ..lepas ni kena p makan durian la Vee

      Delete
  5. wah seronok dpt durian....bagus la....alhamdulillah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la Jia ..seronok sgttt ...alhamdulillah

      Delete
  6. Wahh... seronok tengok makan durian... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la ..suka sangat dpt makan durian ..

      Delete
  7. rasa teruja bila dapat makan durian tu...

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah harap2 lepas ni x sakit tekak dh....

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah dah sihat yer Akif... Syukran

    ReplyDelete
  10. Dah lama lya tak mkn durian kat cne sbh durian mhl

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah. Sihat sudah. Jgn mkn byk2. Durian kan panas.

    ReplyDelete
  12. seronoklah dia dah boleh makan durian

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..