❤ Akif....Santai Petang ❤

July 21, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Ramadhan Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...

Ni lerrr Program Akif sebelum berbuka..Jalan2 kat pantai lepas solat asar..Biasanya dalam pukul 5.45 Akif akan siap pakai kasut dahhhh...Tunggu abah Start motorsikal vroom vrommm vroomm..Jalannn..Suka sangat la bila dah panjat motor ..

 

 Kata abah dia ..ni ler ''Port Kegemaran Akif'' kalau ke pantai..suka sangat2 landing kat buai tu haaa.Bila dah naik buai tak ingat nak balik la pulak.Suka suka suka.Kalau kat kampung umah nenek dia pon ada jugak buaian cam gini.Balik jer berebut2 laa..maklumla satu jer yang tergantung kat pokok.


Buai laju2....berbuai la dia kat situ..suka sangatt la tuuu...Maklum ler dia sorang jer yg naik buaian tu ..tak yah la nak berebut2 cam kat taman permainan..kalau pergi jer mesti berebut siapa datang dulu..kadang2 takleh nak main pon sebab ramai orang..


Layan jer lahhhh...Tenang sangat berbuai kat situ..Tak tenang apanyerrr berbuai sambil menghirup udara segar..menghadap laut lagiiii...jangan jelesss !!!! Akif ni mmg sukakan kedamaian dan ketenangan ...


Mak aiii siap landing camtu sekali..seronok sangat ler tuu..suker bebenoo ..Main la puas2 Akif !!!


Semalam pergi lagi ...tapi tak main buaian pon.. main tali jerrr..penat sangat kot arini pasal tu la tak main buaian.Cer tengok tu muka cam sedih jer cam cedihhh jer..mood taraaaa adaaa ..Sodihh bebenorr tu apa kess ... !!!


Artikel Menarik yang Lain

23 sang pencerita

  1. hahahha overrrrrrrrr sangat tapi comelnya laaa si akif...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Overrr gitu ..acik sha dah jeless la tutakleh naik buaian..hehehe

      Delete
  2. Comelnya....hehe..saya pun suka ke pantai..tenang jiwa...hehe..btw, sudi-sudilah singah ke blog saya...tq...
    http://vandergood.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Vader Good ,..Betul tu .. Ok jap lagi singgah sana..

      Delete
  3. Akif seronoknya dia best la dpt hirup udara segar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang seronok tgk dia main kat pantai ..Bila g pantai dah tak ingat nak balik dah Lya ..

      Delete
  4. Assalammualaikum kak Lya..singgah pg .. comelnye ank akk..ada lesung pipit...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam ..Tq Alynn ... Alahai tang lesung batu aka lesung pipit tu ramai yang selalu tegur ..Thanks ya

      Delete
  5. bestnya dia..kak syira nak join boleh ? hehee

    ReplyDelete
  6. bestnya,,,rindunya zaman kanak2 camni,,,

    ReplyDelete
  7. Cantiknya port kegemaran Akif nie ;)

    ReplyDelete
  8. Seronoknya ambil angin ptg atas buaian..

    ReplyDelete
  9. Wah memang best kak lya tenang ja nampak. aRz pun kalau balik ke terengganu selalu bawa anak ke tepi pantai. balik dia lihat keindahan alam dan pantai yang putih bersih

    ReplyDelete
  10. Kak lya lawa moto tu. berkilat kilat pandai jaga moto

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe hubby kak lya mmg suka motor antik arz ...

      Delete
  11. Akif posa ke ni Lya? Nampak susut skit badan tu

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..