❤ WordlessWednesday :- Mangga Mangga Mangga ❤

June 18, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Petang Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...





Artikel Menarik yang Lain

18 sang pencerita

  1. Mangga yang Akif petik tu yer Lya ?

    ReplyDelete
  2. Waduh waduh... Warna je dah menarik... Belum lagi di makan tu

    ReplyDelete
  3. Perghh..leleh. Sedap nye. Poslaju sni sikit kak Lya. Kuning dia p0n, kemain haa.. Adui..sedap tak tahan. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaa lelh sudahhhh ..sedap sedap nie ..

      Delete
  4. Perghhh Kak lya. Nak alamat rumah saya ka untuk pos hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha nnt kita jumpa kat tegani Arz ..Kak Lya bagi hehehe ...

      Delete
  5. waa.. terliur tengok.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai kesian Pha Is dah terliurrr ...

      Delete
  6. subhanaallah..masak ranum buah mangga nye.. rumah sy pon berbuah lebat tp sati pon xboleh nak makan..semua ada ulat.. ada tips x supaya buahnya x busuk dan berulat?? kena balut ke??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai Prof Lya pon tahu apa petua dan tips nya ..sebab ni pokok yang ayah mertua Lya tanam kat kg ..jadi tak tahu la apa petuanya ..Sorry ya..

      Delete
  7. Uiks? Tergoda tengok buah mangga tue! Sedapnya! Tiba-tiba teringin nak makan buah mangga pulak. Kat mana nak cari nie... :D

    ReplyDelete
  8. Kuningnyaaa..terliur sungguh mak buyung ni tengok..aduhaii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aduhai buat ecah terliur la pulakk..

      Delete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.