❤ Ulangtahun Ke~30 TV3,Buletin Utama Berwajah Baru ❤

June 01, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Petang Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Alhamdulillah ..hari ini 1/6/2014 genap 30 tahun usia Stesen Telivisyen Swasta Terkenal TV3 .. Untuk pengetahuan semua,TV3 telah ditubuhkan pada tahun 1984 dan hari ini genaplah 30 Tahun usia stesen televisyen swasta popular ini...Happy 30th  Anniversary TV3 Malaysia .. 


Bersempena sambutan Ulang Tahun ke 30,pihak TV3 telah menampilkan beberapa perubahan dan menyediakan pelbagai program menarik untuk terus memikat hati penonton setia TV3.

TV3 turut memberi sentuhan terbaru untuk slot BULETIN UTAMA bermula malam ini dengan pengisian terbaik dan lebih mantap serta berkualiti pastinya.Perubahan mendadak yang telah diketengahkan oleh pihak TV3 adalah menyediakan 4 pembaca berita untuk mengendalikan empat segmen iaiti semasa,Segmen Lensa,Aduan Rakyat serta Ruangan Gelagat .. Setiap segmen akan dikendalikan oleh seorang pembaca berita ...

Untuk maklumat lanjut jangan lupa menonton Buletin Utama berwajah baru malam nanti ..Tak sabar juga Lya nak tonton dan ketahui apakah perubahan yang bakal dilaksanakan oleh pihak TV3 ..Sama2 kita TUNGGUUUU ..

Artikel Menarik yang Lain

23 sang pencerita

  1. Patutlah dengar lagu tema tv3 dah lain. Hoho~ rupenye ary ni birthday tv3. Tv3 ni wujud time ana pun belum lahir lagi. Isk3 XD

    ReplyDelete
  2. haha, mama langsung tak tengok tv sejak anak-anak dok sebok layan frozen 24 jam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengok gtu2jer Mama ..Lya pon tak terlayan jugak tgk TV ..kebetulan tertengok hehehe ..

      Delete
  3. Lya, Zumal pun sebaya dengan TV3 cuma zumal lebih tua 6 bulan. Hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe Ooo sama umur la ngan TV3 nie ..

      Delete
  4. wah da 3o thn rupenya,,,mesti best perubahan yg dibawa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah 30 tahun dah Ty .. Tua dah TV3 hehehe ..

      Delete
  5. dah 30 tahun yer.. tahniah buat tv3..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kejap jer pejam celik pejam celik dah 30 tahun kan ..

      Delete
  6. 30 thn dah baru tahu dah lama xtgk tv asyik dok sibuk di dapur aje....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya Zie ..dah 30 tahun dahh ..heheh sibuk benar kat dapur tu ..

      Delete
  7. Dah 30 tahun...teringat mula2 tv3 wujud. Kalau datang KL...inilah siaran yg nak ditengok sangat. Pengacara dan penyampainya cantik2, tak pandang RTM dah kalau datang ke KL ni...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe oooo ni kira BM berkenan kat pengacara yang cantik2 tu la ..hehehehe

      Delete
  8. cepat je masa berlalu.. dah cukup 30 thun tv3 nih..hehehe..

    ReplyDelete
  9. Baru perasan tadi bila tgk berita...

    ReplyDelete
  10. Lama x tgk.berita tv3... Suka tgk berita tv9...

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum lya...sekejap jer dah 30 tahun....

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..