❤ Terima Kasih Sudi Komen ...Korang Memang Awesome ❤

June 14, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Malam Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Alhamdulillah ..Lya dan keluarga telah selamat pulang dari kampung ... Hehehe PENATTT lagi tapi RINDUU sangat ngan BLOG ..Siapkan makan minum anak2 juga suami lepas makan terus mengadap BLOG ..Rindunyerrrr ..Teringat kat lagu Kumpulan SPOON ..'' Rindu Serindu Rindunya ''

Bukak jer DASHBOARD ..mak aiii baru dua hari tinggal blog banyak bebenorrr KOMEN ... Tq sudi KOMEN ... TERHARU sangat2 sebenarnyerrr ..TERHARU nyerr .. tak sangka masih ada yang sudi melawat Blog Akif Imtiyaz ..Terima Kasih daun keladi nanti2 datang la komen lagi ...


Ok nanti Lya START Terjah blog sahabat ... Rehatkan diri dulu ...Relaks2 pastu ada masa nanti Lya serbu sahabat punya blog ... Terima Kasih lagi sekali ya ...Korang memang AWESOME ....



Artikel Menarik yang Lain

20 Sahabat Setia

  1. wahh ramainyee kak lya..hihi.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe ..tu la Aniss ..terkejuzz jugak .

      Delete
  2. Wow hebat la Lya... Banyaknya komen :)

    ReplyDelete
  3. patutla Lya tak muncul komen blog pcl...rupanya org balik kampung bertapa ea... alhamdulillah dah balik rumah sendiri n selamat beristirehat. Ada bawa balik ole2 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah ..ada banyakkk sesangat ole2 nyerr hehehee

      Delete
  4. Ramai nye yg rajin terjah blog kak Lya. Muehehehe.. Siap tinggal jejak lagi tuh!

    ReplyDelete
  5. fuyooooo,,banyak tu,,,slmbt kembali,,,,adik2 pun da skola kan,,hihi,,,slmt kembali ke skolah,

    ReplyDelete
  6. mak oiiii...banyaknya komen.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak la jugak nak kena terjah balik hehee

      Delete
  7. Banyaknya komen Lya...SA kalau x buka blog lama memang mcm tu la komen...

    ReplyDelete
  8. Wah lya dah balik dari kg...byk komen menunggu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe alhamdulillah MM ..Lya dah balik ..tu la byk tu nak kena terjah semua hehehe ..

      Delete
  9. Wah... Ramai tu yg tgglkan jejak..

    ReplyDelete
  10. wahh banyak tu komen yang belum di approved..

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.