❤ SUNQUICK...Rasa Buah Yang Menyegarkan ❤

June 29, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Tengah Hari Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Sunquick ..Minuman Buah Buahan No1 Di Malaysia 


Sumber Gambar :- Mr Google 

Sumber Gambar :- Mr Google 

Shopping barang dapur ..Tak sah kalau tak beli SUNQUICK ...Mak aii ayat TAK SAH tuuu ..Cam SAH NIKAH jer hahahaha ..Takder la sebenarnya semalam Lya sekeluarga sibuk shopping barang dapur sempena menyambut Ramadhan Al Mubarak ..Ya la kan kena la beli apa yang patut untuk sambut puasa ..

Antara barangan yang menjadi PILIHAN keluarga Lya semestinya SUNQUICK .. Kenapa Sunquick ??? Kerana Sunquick adalah Jenama Islam yang dikeluarkan oleh Syarikat yang dinaungi dan dimiliki sepenuhnya oleh Orang Islam.Yang penting,Semestinya HALAL.

MS 1500: 2009
1 159-04/2004

TARAAAAAAAAA !!!! Ni ler rupernyerr SUNQUICK hehehee ..Lya sekeluarga suka yang OREN

Ni Ler Sunquick Yang dah Selamat Menapak Kat Umah !!!

Ok nak tahu tak pasal SUNQUICK ??? Mesti nak tahu kan kan kan !!!
Lya citer sikit la mengenai SUNQUICK ni ..

Sunquick


Sunquick adalah minuman buah buahan berkualiti tinggi dengan rasa buah buahab yang UNIK dan menyegarkan .. Setiap botol pekatan Sunquick 840 ml (gambar atas tu) dapat dicairkan kepada 50 gelas minuman buah buahan yang lazat menjadikan Sunquick pilihan terbaik untuk di kongsi bersama keluarga dan rakan2.Sunquick dirumus daripada buah buahan sebenar yang kaya dengan Vitamin C.

Produk Sunquick


Tea Ice Lemon,Tropical,Orange,Mango,Blackcurrant,Pink Guava & Strawberry,Mix Berries,Mandarin,Peach & Orange,Lemon,Sunquick Exotic.

Ramuan Sunquick


Gula,jus daripada pekatan buah,mengandungi bahan perisa daripada sumber tenusu,pengawal asid sebagai kondisioner makanan,bahan pengawet dan bahan pewarna yang dibenarkan ..Mengandungi sulfur dioksida.

Cara Penyimpanan Sunquick


Setelah dibuka,simpan pada suhu bilik.Sebaiknya digunakan dalam tempoh 8 minggu dari tarikh dibuka.

Pengeluar Sunquick Di Malaysia 


Sunquick adalah Jenama Islam yang dikeluarkan oleh Syarikat BARKATH CO-RO MANUFACTURING SDN.BHD yang berpengkalan di Butterworth,Pulau Pinang.Syarikat BARKATH CO-RO MANUFACTURING SDN.BHD dimiliki sepenuhnya oleh orang Islam.

BARKATH CO-RO MANUFACTURING SDN.BHD.
(CO. REGN. NO. 251079-P)
1140 Lorong Perusahaan Sg. Lokan 5
Kawasan Perusahaan Sg. Lokan
Mk.16 Off Jalan Bagan Lallang
13400 Butterworth
Penang, MALAYSIA

Telephone: +604-332 6332
Fax: +604-331 7332


Nikmatnya Berbuka Puasa Bersama SUNQUICK !!!!

Artikel Menarik yang Lain

22 sang pencerita

  1. Lepas bace entri k.Lya, ana baru tahu sunquick ni produk org melayu. Patutlah budak alahan pun elok je minum sunquick ni. Hoho. Sedap dinikmati waktu berbuka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya anak produk islam ...dan jaminan HALAL diperakui

      Delete
  2. wah dah lama tak minum sunquick. minuman buah memang yang menyegarkan kak lya.
    Ta tahu pulak sunquick produk Islam. terbaik info ni.

    ReplyDelete
  3. owh muslim product rupenye.. tq lya for info

    ReplyDelete
  4. Dah lma lya tak pekena sanquick..lya suka minum cincau he

    ReplyDelete
  5. memang sedap sunquick ni..lagi-lagi time bulan pose ni

    ReplyDelete
  6. mak saya mmg pengguna tegar sunquick ni

    ReplyDelete
  7. Zumal pun suka jenama Sunquick nie... Pilihan sejak dahulu lagi :)

    ReplyDelete
  8. sunquick memang wajib ade kat rumah anis kak lya.. xsedap sgt kalau oren yg lain..hihi.. sekarang mcm2 flavour ade..yummy!

    ReplyDelete
  9. memang guna jenama nie dari dlu,

    ReplyDelete
  10. stock sunquick memang kena ada kat rumah ni :) suka flava exotic tu

    ReplyDelete
  11. kat umah husna pon ada..hehehe..
    dah terbiasa dgn rasa oren, mango dan mandarin je..

    ReplyDelete
  12. Mmg suka juga... Mmg akn cari twrutama kalau time selesema..

    ReplyDelete
  13. rasabya sunquick ni asal belanda tp francais oleh kumpulan barkath...gula2 hacks pun sama.

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..