❤ Sikit Tak Perasan Email Ni..Huhuhuhuhu...❤

June 18, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Malam Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...





Sikit tak perasan email ni ....Bila Lya balas email ni ..Heheehe ni balasan balik untuk Lya ..




Takper la dah takder rezeki nak buat camner kan ??? Tak kisah la takder rezeki kat sini ada rezeki kita kat lain ... InsyaAllah ..Apapon TAHNIAH atas penganjuran GA yang AWESOME ..!!!!

Artikel Menarik yang Lain

28 sang pencerita

  1. tahniah. jadikan tabiat check email selalu hehe

    ReplyDelete
  2. Takpe, kak Lya. Ada rezeki lain yang sedang menanti. Tapi selepas nie kak Lya kena rajin cek emel dan tengok betul-betul setiap emel supaya perkara sama tidak berulang lagi. :D

    ReplyDelete
  3. Alahai..syg ye kak...kalau x dapat shawl baru utk raya...xpe..InsyaAllah ada rezeki lain nanti... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la Sally...huhuhu takper la takde rezeki akak la tuu...

      Delete
  4. btl tu kak mayb bukan rezki kita..akan tg sapa tahu kan ada rezki yg lebih besar insyallah

    ReplyDelete
  5. alahai syg nye sis....mmg bukan rezeki kan..

    ReplyDelete
  6. Alahai..siannye k.Lya. Takpe..nanti ade rezki lain. Kan kan. Hehe

    ReplyDelete
  7. alaa xde rezki.. anis xmenang pon kak lya..huhu.. xpela.. ade rezki yg lain pule..hihi

    ReplyDelete
  8. Takpe kak.. nnti rezeki lain ada jgk :D

    ReplyDelete
  9. Bkn rezeki, trskn mencuba k...

    ReplyDelete
  10. Insha Allah ade rezeki lain bakal menyusul tiba...

    ReplyDelete
  11. Itilah dinamakan bukan rezeki kita kan...

    ReplyDelete
  12. bukan rezeki.....takpela,,,,usaha lagi :)

    ReplyDelete
  13. ada hikmah..ada rezeki lain yg lebih besar nak masuk tu...tunggu :D

    ReplyDelete
  14. Setiap yang berlaku ade sebab dan hikmahnya.

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.