❤ Penunggang Kecil ... ❤

June 18, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Petang Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

PHEWITTT !!!!
Mak aii sekali tengok macam dia la pulak yang bawak motor tu ..hehehe.Sebijik macam dia jer yang bawak kalau tengok betul2 kan kan kan .Relaks semacam jer anak bujang sorang nie.Tak takut jatuh eeaaa ..Umi plak yang takut tengok abah dia snap gambar nie.takut jugak tetiba terbalik motor tu.
Alahai takut takut...Tapi abah dia cakap OK Akif duduk bebaik jer masa bergambar.Tak yah bimbang sangat la Umi..


Seronok la petang2 jalan2 ... 


Bukan Akif yang bawak,Akif duduk jer kat atas motor tu ..Kalau Akif yang bawak MESTI GEMPAQ kan kan kan ???  Duduk duduk sambil posing ..Yang jadi jurugambar Akif time jalan2 ceggini abah dia la ..sebab Umi takleh ikut naik motor tak muat ramai2 ..Kalau ngan kereta baru Umi , Kakak Insyirah dan Abang Iman ikut ..

Ni ler aktiviti petang Akif ..Bila petang jer Akif main tarik2 abah dia ajak jalan2 ronda2 pusing2 ngan motor antik ni ..Suka sangat la bila dah dapat g jalan2 pastu bergambar sakan ..Dah jadi tabiat dahh jalan2 posing2 jalan2 posing2 .. HOBIIIIII DIA LAAAA NIE !!!!






Ok dah seronok posing dan seronok jalan2 ..Tak retinak balik ker !!!
Balik umah baik umah balik umah ...


Artikel Menarik yang Lain

19 Sahabat Setia

  1. Ensemnya.....gaya dh ada tuh..umur x cukup ye nak tunggang motor....no..no..no...

    ReplyDelete
  2. alahai comelnya..ingat dia dah pandai bawa motor hihi

    ReplyDelete
  3. amboi...pandai bergaya abang sorang ni...hehehe

    ReplyDelete
  4. Manis senyuman Akif nie... Geram jew tengok. Selamat jalan2 Akif :))

    ReplyDelete
  5. Mula2 tengok, eh cam Akif sendiri yg bwk motor laa.. Tengok gambar bwh2. Kantoi, ade tongkat. Hehe.. Manis eh senyuman Akif ni. Suka tgk.

    ReplyDelete
  6. kalau kat kampung saya kalau nmpak budak2 besar ni bawak moto, itu normal.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya kerr Pha Is..huhuhu Akif baru 5 tahun ..

      Delete
  7. nampak dah besar sungguh bila dia duduk atas motor tu ^^

    ReplyDelete
  8. dah besar nanti boleh bawak sendiri ye Akif

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.