Giveaway Cash RM150 MrJocko

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Malam Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Alhamdulillah malam ni Lya berkesempatan join satu lagi Giveaway yang dikelolakan oleh blogger ROSMADI SHAKRI  aka MrJocko,pemilik blog Mrjocko.com .. Jom sama2 kita support rakan blogger kita !!

Sebelum join Giveaway ni Jom Kita Kenali Siapa Sebenarnya Mrjocko nie .. 


MrJocko atau nama sebenar Rosmadi Bin Shakri adalah anak jati negeri Kelantan Darul Naim.Ore Kelate rupernyer .Beliau telah mendapat pendidikan awal di SKTT dan SMUAS.Seterusnya melanjutkan pelajaran dalam bidang Pengurusan Perniagaan di Universiti Teknologi MARA, Machang bagi Sessi 1996-1999.

Sejurus selepas kemelesetan ekonomi tahun 2000, MrJocko diterima bekerja sebagai Eksekutif di Bank Negara Malaysia dan berkhidmat selama 12 tahun sebelum meletakkan jawatan dan membuka sebuah agensi Perunding Kewangan secara professional.

MrJocko merupakan penulis dan owner kepada blog MrJocko.com, Blooggers.com dan juga Khalifah Consultancy Group. Walau bagaimanapun, MrJocko.com adalah blog utama MrJocko dan ia merupakan blog yang lebih menumpukan kepada 'niche' Lifestyle Parenting and Travel.

Dah kenal siapa tuan punya blog ...Best sikit nak join Giveaway ni kan ??? 

KLIK BANNER UNTUK JOIN !!!!
Giveaway Cash RM150  MrJocko bermula 16 Jun 2014 Isnin dan akan berakhir sehingga 22 Jun 2014 (selama seminggu) Mini GiveAway ini akan berlangsung selama 2 minggu.

Hadiah : 
Wang Tunai RM50 x 3 Pemenang
Pemenang akan di pilih oleh Team Blooggers dan akan diumumkan di Blog MrJocko.com dan Booggers.com pada 23 Jun 2014 jam 12.00 pm
Hadiah akan di masukkan ke dalam akaun Bank pemenang.

Syarat :
1. Buat entry pendek bertajuk Giveaway Cash RM150 MrJocko
2 .Follow Blog : MrJocko.com
4. Follow Instagram : @MrJocko
5. Follow Twitter : @MrJocko
6. Follow G+ : +Rosmadi Shakri

Tinggalkan link Giveaway Cash RM150 by MrJocko pada ruangan komen Giveaway ini..

Jom ramai2 JOIN Giveaway ni .. SUPPORT MrJocko 


Catat Ulasan

10 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.