❤ Ada Betulnya Juga ... Kata2 Dia ... ❤

June 24, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Pagi Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...


Artikel Menarik yang Lain

18 sang pencerita

  1. betul jugak. kita tengok hiburan sekarang ni melampau untuk anak melayu. Hiburan melalaikan ini dah cukup pakej dari kanak-kanak , ke dewasa ke orang tua. Anak melayu semakin lupa untuk ke universiti

    ReplyDelete
  2. tula tu... ini mcm pandangan tentang hiburan di sudut negatif...
    tp tetap ada betulnya di situ.. kwang kwang kwang~....

    ReplyDelete
  3. erkkk..betul2 berani..tp saya sokong..

    ReplyDelete
  4. mmg ad betulnya apa yg dikatakan tu kak Lya..ermmm...ptt direnung.

    ReplyDelete
  5. Huhu..namenye tak ditutup.. Mmg betul ape yg dia cakap. Setuju sgt dgn kata2 org tu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg apa yg dia ckp tu btull apa ...setuju sgt2..

      Delete
  6. Jgn ddhkn ank2 dgn hibrn dr kecik.. cuba kawal dan pntau.. insha Alah.. pendekatan awal dr rumah,,,,

    ReplyDelete
  7. sangat betul ni..harap situasi ni akan berubah kepada yang lebih baik

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.