❤ Layan Forteen Jap ..BERDUA BERSATU ❤

May 20, 2014

Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Petang Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Tadi Lya lalu ikut bilik Insyirah ..Tetiber jer dengar anak denn tu duk menyanyi lagu ni ..Denn raser denn macam pernah dengar la lagu nie ..Tapi lagu apakah ??? 

Uikksss uiksss hai kakak ''Alamak Umi ni terkejuzzz kakak,takleh ker panggil nama ..Hehehe aku tegur dia camtu mmg ler terkejuzz anak aku tu ..Kakak nyanyi lagu apa tu ?? Lagu Izzue Islam kata dia ..Izzue Islam hermmm Izzue Islam eeaaaa ..Tapi lagu tu tajuknyerr apa ... ?? Ntah la Umi kakak nyanyi jer tak tahu lerr tajuk apa tetiba jer kuar lagu ni kat mulut ..Kenapa Umi ??? 

Sedapp la lagu tu ..Tu yg Umi tanya kalau tak sedap lama dah Umi suruh brenti nyanyi huhuhu ..Hahahaha tapi kan kalau tuan punya lagu sendiri yg nyanyi lagi sedapp kan ...Meh layan Mr Google jap cari apakah tajuk lagu ini .............. 

Yeyy jumpa .. FORTEEN BERDUA BERSATU ..
Mak aii aku tgk rambut Izzue Islam tu lain macam jer masa nie ..Tak sesuaiiii hahahaa ..
Bukan aku nak layan rambut dia ..aku nak layan lagu jer ..jadi cari yg ada sekali ngan lirik tak yah tengok muka hahahahahaahhaha ...Layan jer laaaaaa..

                

BERDUA BERSATU

Kenapa cinta kita
Selalu saja diduga
Bagai ada tak merestu
Kita berdua bersatu

Atau mungkin kau dan aku
Ditakdir untuk berpisah
Walaupun melawan arus
Kita berdua bersatu

Seringkali ku mendengar
Patah tumbuh hilang berganti
Tetapi ku tidak mahu
Cinta selain darimu

Chorus
Jika denganmu salah
Ku tak mahu yang benar
Jika denganmu rebah biarlah ku tercalar
Walau dilanda badai
Ku sanggup kerna ku mahu
Kita berdua bersatu
Jika denganmu kabur
Ku tak mahu yang jelas
Jika denganmu hanyut
Biarlah aku lemas
Walau dilanda ribut
Ku sanggup kerna ku mahu
Kita berdua bersatu

Seringkali ku mendengar
Patah tumbuh hilang berganti
Tetapi ku tidak mahu
Cinta selain darimu


Artikel Menarik yang Lain

5 sang pencerita

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.