❤ In The Making ...Ikan Bakar ❤

May 29, 2014


Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Malam Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Alhamdulillah petang tadi siap buat sos ikan bakar ...Sekarang ni tunggu masa nak bakar jerrr ..Lewat sikit bakorrnyerr sebab en hubby baru jer balik dari pejabat ...Bakar awal2 tak sedap pulak nak makan bila dah sejuk nanti ....

Lambat ler kitaorng makan arini ...Tapi takper kita perap dulu ikan ni sebelum dibakorrrr ..Hehehe ... Nanti dah siap bakarr kita citer pasal resipi plak yerr .Sekarang ni nak berkintang kintung kat dapur japp.

Ikan bakar ni mmg feberet suami dan anak2 Lya ..Biasa kalau nak bakar ikan Lya akan buat sendiri sos dia ..Anak2 lebih suka sos yg Umi dia buat tak suka sos yang dibeli..Jadi Lya buat la ikut selera suami dan anak2..Alhamdulillah setakat ni mmg diaorg suka ..


Outtt dulu ...



Artikel Menarik yang Lain

18 sang pencerita

  1. Waa... Lama x msak gini... Insha Allah boleh tambah list resepi nnt...

    ReplyDelete
  2. nampak sedap je kak lya.. nanti gambar full update k.. :)

    ReplyDelete
  3. Tak dapat rase, jilat gambar pun jadi laa.. Hehe..sedap tu pekena ikan bakar.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Nnt Syira cuba buat plak ..hehehe cubalah..

      Delete
  5. Mak dgn ayah sy suka sgt makan ikan bakar...paling terel masak ikan bakar ayah sayalah.....anak2 nya tak berapa suka sgt. So yg mkn cuma mak dgn abah...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhuhu kenapa tk mkn ..sedappp hehehe..rugi la jia ..

      Delete
  6. Kalau kena ikan bakar terubuk...Fuh memang sedap! xtoleh2 dah...sebab takut tercekik tulang, hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai BM kat sini ssh nk cr ikan terubok huhuhuhu...

      Delete
  7. ikan susu pun sedap jugak ni..

    ReplyDelete
  8. Terliur kita tengok... Bila la boleh buat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe nnt blh la buat tu ..Zumal..

      Delete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.