❤ Alahai ..Aku Terkena La Pulak ..❤

May 17, 2014


Salam Ukhuwah Fillah ...
Selamat Malam Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

When I was a kid, I'd get excited and imagine the cookies ... I was about to eat. But when I opened it, nothing but sewing equipment ...Frusttttttt sungguh ........



Bila bukak peti ais, nampak bekas aiskrim ..Masa tu excited gila,dah la baru balik sekolah penat campur letih nampak jer bekas aiskrim hati banyakkk bunga lailailailai ... Tapi bila buka ... ada udang , ikan , ayam , daging ....... Ala mak ni sempoi mood betulllllllll la ..

Haaa jangan cakap korang tak pernah jadi camnie ..Haha… True Story…Saper pernah kena cam gini ..meh komen sikit nak tgk berapa ramai yg kena ..

Tapi sekarang ni kan ..Lya pon selalu jugak letak ikan ke ayam ke udang ke kat dalam bekas aiskrim cam gini ..Hahahaaha ,anak2 balik sekolah diaorg bukak ingat aiskrim ..Kecewa sungguh bila bukak jer ada ikan kat dalam tu hahahaha ..Umi dulu kena cam tu jugak kat nenek korang jadi kini giliran korang untuk merasa hahahaha .. Takder la bukan nak kenakan anak2 pon kebetulan jer kalau Lya cuci bekas Tupperware yang letak ikan ayam sotong udang tu Lya gantikan ngan bekas aiskrim ..Huhuhu terkena jugak anak2 ..Sodihhh tgk muka sorang2 ..Saper la suruh bukak tak tanya Umi dulu ...

Artikel Menarik yang Lain

10 sang pencerita

  1. Kalau bekas ais krim tu memang zumal selalu terkena bila betul2 ais krim tak pula nak tengok :))

    ReplyDelete
  2. saya pun pernah terkena jugak.. hehehe
    menabung sini.. :)

    ReplyDelete
  3. salam,,hihihi,,sy slalu terkena sis,,,balik2 umah,,kepanasan,,buka peti ais,,..mama nak aiskrim ni,,,,pastu kena gelak,,,sedih sungguh ,,skali bukak,,aiskrim udang,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Ty ..ala lama tak dgr citer apa citer sekarang nie ..Sonyapp jer ..
      Hahaha sedap jugak aiskrim udang ..

      Delete
  4. Memang tak pernah terjadi sebab kat rumah saya x de peti sejuk... Huhu...

    ReplyDelete
  5. wakaka..pernah gak terkena! excited giler tgk luaran..bila bukak frustnye

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..