❤ Akif Dah Tanya Warna Baju Melayu Dia Laaa ❤

April 10, 2014


Assalamualaikum ...
Salam Ukhwah Fillah ...
Selamat Petang Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...





Hikhikhikhik ....alahai bangun pagi tadi soklan CEPUMAS yang ditanya oleh AKIF untuk Umi ..
''Baju raya Akif tahun ni kaler apa Umi ..
Akif nak kaler yg best2 sikit ya ..
Tak nak la kaler yg tak best ..
Alahai ..kaler best tu kaler camner ..
Yang ada macam2 warna ke camner ..
Umi buat2 tanya .... ''

Alahai sebenarnya Lya dah pilih dah warna baju melayu dan tema baju raya kami sekeluarga utk tahun nie.Tapi tak tanya pendapat Akif pon sebab tahun buat tema adik beradik ... jadi semua adik beradik akan pakai warna yg sama warna.Mesti meriah sesgt sbb tahun ni semua dapat berkumpul sama.Ngan tema baju raya warna sama...lg ler meriahhh !!!!

Bila Akif tanya tentang baju dia ..Umi pon cakap la tahun ni kita buat sama warna ngan mak su,pak su,ayah long,cik long,mak ngah,pak ngah,ayah teh,
cik teh ,mak cik ,pak cik,wan,tok ayah dan sepupu2 Akif ..

Kita pakai warna samer tahun nie .Ala kata Akif mana boleh buat sama Akif nak warna Akif pilih la Umi ..
Akif nak warna UNGUUUUUUUUUUU Ungu Ungu ....

Adusss anak bujang sorg ni mmg banyak sungguh pilihan hatinyerr .Bila Umi cakap warna kuning dia cakap nak ungu .Camno tu .Umi pon poning ..

Bila tgk blk baju raya tahun lepas dan tunjuk kat Akif ..Dia cakap yg ni pon dah nak sama ngan kuning la Umi.Pahtu Umi nak tukar camno dah mmg TEMA NYERR KUNING nak oiiii ...

Sabor jer la ..

SaYaNg SeLaLu ,
Lya 

Artikel Menarik yang Lain

12 Sahabat Setia

  1. amboi akiff hehe nampak cool pakai baju cara melayu warna green tu hehe

    ReplyDelete
  2. comelnyee akiff.. warne kuning la akiff ye.. nampak comel n hnsem.. :)

    ReplyDelete
  3. hensem boy!^_^
    ada lesung pipit lagi tuuu..comeii ngat aih!

    ReplyDelete
  4. hehehe...tu tandanya kena ada 2 helai la kak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahh grand lerrr kalu dua helai ...
      Tp biasanyerr raya pertama jer berbaju melayu ..
      Pastu dah tak nak pakai dahh ..

      Delete
  5. awalnya dah tanya pasal baju raya.. semangat nk raya betol. hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.