SENTAP Bila Follower Dah Lari


Assalamualaikum ...
Salam Ukhwah Fillah ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...


Alhamdulillah tak sampai setahun dah ramai yang FOLLOW blog Lya ..
Terima kasih pada semua FOLLOWERS.Lya sayang kamu,kamu dan jugak kamu yang sedang baca ni ...

Dalam ada yang duk FOLLOW tu baru TERSEDAR ruper2nyerr ada yang UNFOLLOW laaa.Huhuhuhu sedih jugak tetiber jer kena camni..SENTAP jappp.Tapi sebab nak sejukkan ati tak nak pikir yg NEGATIF pujuk hati ni berkata ''Dia dah sampai LIMIT FOLLOW la kot jd dia kena UNFOLLOW kalau nak FOLLOW blog lain''.Ya la kalau dah terlebih limit mana blh FOLLOW blog lain lg jadi kena la UNFOLLOW blog kita ni sebelum dia dpt FOLLOW blog lain.Takpe la tak kisahpon lgpon kita tak mengharap org FOLLOW kita terutama yang FOLLOW tak ikhlas,tak payah nak FOLLOW pon takper.


Sebenarnyerrr blog ni Lya buat bukan mengharap orang FOLLOW semata2 tapi Lya buat sbb suka menulis dan bila ader blog ni senang skit nak taip menaip apa yang berlaku.Mula2 bila buat blog ada yg FOLLOW suka sangat2 .Tak sangka ada jugak nak FOLLOW kita walaupon apa yg kiter tulis kadangkala merapu rapan takder isu ponnnn.Kadang2 kita tulis main tangkap muat jer.Terutama TIME idea keringgg.Satu BONUS berganda biler ada yang sudi FOLLOW.

Nak citer jugak la sesetengah yg FOLLOW ni sbb kita dah FOLLOW dia atau bersabit ngan GA.Sebab tu la dia FOLLOW kita dan minta kita FOLLOW balik.Takper tak kisah janji ader jugak org nak FOLLOW.
Bila ada yang FOLLOW itu satu BONUS untuk kita dan sekaligus pembangkit semangat untuk terus mencurahkan idea dan mencoretkan kata2.Pada semua FOLLOWERS terima kasih daun keladi ..dah datang sekali jgn lupa datang lagi... 

SaYaNg SeLaLu ,
Lya 

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Sabar... Jgn sentap ye! Biasalah berlaku macam tu. Lagipun bukan semua follower tu akan datang singgah blog pun, sekadar follow je...Jadi xmemberi kesan apa2 pun. Teruskan menikmati keseronokan berblogging dan berkongsi sesuatu yang bermanfaat...pasti akan ramai yg seronok dan suka follow anda dgn ikhlas!
    Happy blogging.. :)

    BalasPadam
  2. Tq BM .. Satu nasihat yg Berguna utk Lya ..Tq so much !!!!!!!

    BalasPadam
  3. kathy pun selalu terkena sis..biasala tu..dulu sentap juga,sekarang malas nak peduli..

    BalasPadam
  4. Huhuhu sedihnyerrr...
    Tq Kak Khaty ..

    BalasPadam
  5. xmau sentap2 ye kak lya.. anis ade je nie..heheh.. alaa xpe la.. mybe dye tukar url blog kot.. think positif.. :)

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.