❤ Selamat Hari Lahir Ke ~5 Muhammad Akif Imtiyaz ❤

March 05, 2014

Assalamualaikum ...
Salam Ukhwah Fillah ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...







Alhamdulillah hari ni 05/3/2014 ''HARI LAHIR AKIF Yang Ke ~5''
Dah besar anak Umi.Sedar tak sedar sekarang ni dah 5thn usia Akif.
Teringat masa Akif masih baby,BAMBAM betul dia.Comel sangat2.


Biler tgk balik gambar lama,rindu saat2 masa dia kecik dulu,Ingat sgt2 ngan senyuman dia,hilai tawa dia,tangisan dia dan segalanyerr tentang masa kecil dia.Masa berlalu sudahpon berlalu.Teringat kenangan di setiap hari lahir dia.

2013
❤Hari Lahir Ke~4 Akif ❤
Saat2 yang Akif tunggu ..potong kek la apalagi.
Suka sangat dapat kek bedayyy ..
Haa kek ni Akif jugak yang pilih ..
Sama pulak ngan kek tahun 2011 ..
2012
❤ Hari Lahir Ke ~3 Akif ❤
Umur tiga tahun masih kekal berambut panjang..
Masa ni suka sangat dapat kek hari lahir ..
Jangan tak tahu kek ni Akif yang pilih ..
Meriahhh betull !!!
2011
❤ Hari Lahir Ke~2 Akif ❤
Sebenarnyerr untuk hari lahir yang ke~2 ni Akif tak
sambut bedayy dia kerana kesihatan tak mengizinkan ..
Jadi Lya beli kek lepas bedayy dah ..
Nak minta bergambar pon tak nak ...
2010
❤ Hari Lahir PERTAMA Akif ❤
Hari lahir pertama la katakan...
Akif takut sangat ngan lilin kat ats kek..
Huhuhu menangis jer kerjernyerr.Takder mood nak bergambar .
Byk gambar ngan airmata jer huhuhuhu sedih sgt tuu .
Ni kek yang Umi pilih utk bedayy pertama AKIF .
Tak sabar nak sambut hari lahir anak bujang Umi ni.Untuk hari lahir Akif kali ni Akif nak sambut ngan Umi,Abah,Kakak Insyirah dan Abang Iman je.Akif kata cukuplah ada kami sekeluarga.
Alhamdulillah.Dah pandai anak Umi.

Sebenarnyerr Lya dah sediakan hadiah untuk Akif.Ni jer la hadiah dari Lya dan suami untuk bedayy Akif tahun nie.Bolehla pakai untuk Hari Lahir dia.Lya beli kemeja jer dua helai.Jgn tak tau anak bongsu Lya ni mmg suka berKEMEJA.Jadi sbb dia dah suka Lya belikan jer.Dia dah tahu Lya belikan untuk dia tapi tak tahu sempena apa??? Hehehe serrperiseee sikit utk bedayy boy.

❤ Hadiah Bedayy Untuk Muhammad Akif Imtiyaz ❤
Semalam Lya pergi beli hadiah untuk Akif .
Tgk baju ni cantik jer jadi hajat hati nak beli satu jer tapi tetiber
bila Akif masuk Akif cakap dua2 cantik .. Akif tak tahu mana nak pilih ..
Lya pon dah rambang mata dahh ambik jer la dua2..

Lya pon ader tempah sebijik kek bedayy untuk Akif.Kalau tak beli kek kan MERAJUK pulak bedayy boy Umi nie ...Jadi Umi ngan abah tempah sebijik kek untuk anak Umi yang comel nie..
Coretan rasa Lya untuk entri ni panjang sikit hehehe.Ada sikit lagi Lya nak coretkan untuk Akif .. Muhammad Akif Imtiyaz..

Dedikasi Ucapan Hari Lahir Untuk Akif

Muhammad Akif Imtiyaz Anak Umi & Abah

♫♪♫ Sayang Umi juga Abah Selamat menyambut ulangtahun kelahiran yang ke~5,Semoga redha Allah sentiasa mengiringi perjalanan hidupmu wahai anakku.♫♪♫

♫♪♫ Selamat hari lahir sayang Umi,Akif.Sempena hari lahir Akif yang ke~5 Umi dan Abah doakan Akif dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki dan sihat selalu.Semoga hari lahir Akif tahun ini menjanjikan seribu satu kebahagiaan dan kegembiraan buat Akif.Semoga Akif sentiasa bahagia bersama Umi,Abah,Kakak Insyirah & Abang Iman.Semoga Akif membesar menjadi anak yg soleh,taat pada Allah SWT dan rasul serta berbakti kepada Umi juga Abah..Umi dan Abah sentiasa menyanyangi Akif dunia & akhirat..Permata hati Umi juga Abah,Adik kesayangan kepada Kakak Insyirah & Abang Iman moga dirimu sentiasa berbahagia hingga hujung nyawa..Insyaallah,Aaaminn aaaminn aaaminn .. ♫♪♫

SaYaNg SeLaLu,
Lya❤

Artikel Menarik yang Lain

5 sang pencerita

  1. happy bday akif..moga jadi anak yang soleh dan berjaya dunia dan akhirat..amin..

    ReplyDelete
  2. hepi belated birthday.
    peluk cium dr antie.

    :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..