❤ MD.AKIF IMTIYAZ Punya Cerita ❤

March 10, 2014

Assalamualaikum ...
Salam Ukhwah Fillah ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Tgh tadi Akif balik sekolah ...Tak sempat masuk umah br jer kat pintu pagar,mulut dia pot pet pot pet duk bercerita pasal sekolah.Masuk jer dalam rumah terus bukak beg sekolah ..

 Umi belum tgk lagi apa kebenda yg dibuat balik,dah sibuk suruh jahit..
'' Umi,Cikgu suruh jahit esok kena pakai .. ''

Tercengang  jap Umi ,nak jahit apabenda la anak Umi ni .. Haa aaa dia kuarkan benda ni rupernyeerr .Taraa baru dapat hari ni .. Nametag dia laaa !!!



Tapi satu yg dia duk pertikaikan kenapa nama dia MD. AKIF IMTIYAZ bukan MUHAMMAD AKIF IMTIYAZ .. Alahai nak kena terangkan kat dia nie ..
''Untuk nama kat baju sekolah takleh letak panjang hanya dibolehkan 13 huruf jer huhuhu,jd Cikgu kena singkatkan nama Akif.. MD. tu singkatan Muhammad untuk nama Akif jadi mcm tu la bila dah singkatkan..
Nama org lain pon camtu jugak kena singkatkan kalau panjang.. Akif faham ?? ''
Tgk dia angguk kepala dan tenung lagi nametag tu..masih tak puas hati gamaknyerr ..

Kalau tgk pada riak muka dia mmg dia tak puas hati ngan nametag tu.Boleh nampak la air muka dia tadi lain sikit tapi takper la nnt dah jahitkan kat baju mesti suka la tu..Aduhai anak Umi.

SaYaNg SeLaLu,
Lya ❤

Artikel Menarik yang Lain

4 sang pencerita

  1. dulu masa fae sek menengah pun kena suruh pakai nametag. leceh. hehehe.

    ReplyDelete
  2. Hehehe leceh betul la kan ??
    Ala lama tak tgk Fae kat sini ..
    Moga Fae sihat ..

    ReplyDelete
  3. Kalau letak nama Akif Imtiyaz je kat name tag tu pun dah ok gak...

    ReplyDelete
  4. Huhuhu tu la Zu Mal ..Cikgu dia yg letakkan bukan kita yg pilih huhuhu.

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.