❤ Bila MH370 Hilang Macam2 Yang Keluar .... ❤

March 16, 2014


Assalamualaikum ...
Salam Ukhwah Fillah ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Berdoa je kalau x mampu nk tolong,PR kata UMNO,UMNO kata PR sampai bila?? Sudah2 la tu #pray4MH370

Kalau kita tak tahu apa2 Kunci je mulut .. Tunggu n lihat.. Itu lbeh baik..Jangan berlagak semuanya kita tahu..Dah kena camni saja2 jer org duk kutuk kita ..Benda yang ada faedah tak nak buat yang takder faedah jugak dicari ..Seriusss SENTAP jugak ngan budak nie ..Nampak bertudung litup tapi ayat2 dia mak oiii PEDIHH jer dengar ... Ntah la renung2kan fikirlah sendiri baik buruk apa yang telah dikau ucapkan...

Nampaknyerr kehilangan MH370 makin mengeruhkan lagi suasana..Cukup2 sedih dgn keluarga mangsa ditambah pulak wartawan tak bergaji menabur cerita ..Mmg lg sedih ...

Sekarang ni tolong la ...nak mintak tolong sikit POLITIK tu boleh tak TARUK TEPI kejap..Kita sibuk duk cari pesawat hilang dia sibuk ngan POLITIK.. Jangan pikir ikut otak sekerat sangat la pikir ngan guna sepenuhnyerr otak yg Allah dah bagi untuk kita ...

Tak kira la kita PARTI A ke PARTI B ke ..sekarang ni kita sama2 mendoakan agar #MH370 ditemui dengan selamat ..Juz pray for Mh370...its not a time to blame each others la...


SaYaNg SeLaLu ,
Lya ❤

Artikel Menarik yang Lain

5 sang pencerita

  1. Setuju sangat. Mendoakan mereka yg terlibat lebih elok dari menunding jari :(

    ReplyDelete
  2. erkk..ada juga orang macam ni kan. dengan budak cakap macam orang dewasa, bomoh la..hadui.. sebenarnya kita semua yang sedang di uji...

    ReplyDelete
  3. ntah papelah...lebih baik mendoakan keselamatan mereka yg terlibat daripada merapu...

    ReplyDelete
  4. Bila masuk bab politik mula mls nk amik tahu... Cuma terus doa je mga semuanya slmat..

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.