❤ 1st Giveaway by Puan Husna ❤


Assalamualaikum...
Ahlan Wasahlan...
Salam Ukhwah Fillah ...

Alhamdulillah hari ni tanggal 19 Mac 2014 dapat jugak Lya menjoinkan diri untuk sama memeriahkan 1st GIVEAWAY by PUAN HUSNA. Giveaway ni adalah untuk berkenalan dengan lebih ramai blogger dialam maya ini, untuk kita dpt bertukar pendapat dan mengeratkan silaturahim antara kita.

Ok ,dalam GA ni Husna minta pendapat/cadangan untuk improve blog beliau.Babcadangan ni Lya pon tak arif sangat huhuhu tp dah itu syaratnyerr kena jugak bagi cadangan.Lya nak cadangkan yang simple jer untuk blog Husna, BOLEH TAK HUSNA LETAK BUTANG FOLLOW KAT BAHAGIAN ATAS ? Lagi senang orang nampak butang FOLLOW tu .. Lagi mudah orang nak FOLLOW..Sebab sesetengah orang tak suka nak mencari2 butang FOLLOW hingga terpaksa scrool ke bawah .


Ok untuk sahabat yang nak join boleh KLIK BANNER kat atas ya !!! . Ikut semua syarat2 SIMPLE yang Husna dah senaraikan untuk GA... Jom support rakan blogger kita ....

SaYaNg SeLaLu ,
Lya ❤
 

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. heheh tQ lya.. haah btl juga eh xpe sekarang juga husna ubah hehehe.. thanks 4 join nti kita tunggu sape pemenangnye ye.. :)

    BalasPadam
  2. GOOD LUCK (^_^)/

    ANDA DI TAG!!! SPECIAL GIVEAWAY {HADIAH - handphone MOTOROLA GOLD EDITION}
    http://gitarboyz.blogspot.com/

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.